کتاب

پویش کتابخوانی بی حساب و کتاب در کتاب فرهنگ

فاطمه محمدیان، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، با اشاره به پخش برنامه کتاب فرهنگ اعلام نمود: پویش کتابخوانی بی حساب و کتاب یکی از این برنامه ها است که در آن علاقه مندان حوزه کتاب و کتابخوانی باید طی 30 ثانیه، کتابی را که مطالعه کرده اند معرفی کنند و اگر...

9 مرداد 1402

اهدای 2500 نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی زنجان

حسین رحمانی زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان گفت: طرح اهدای کتاب، اهدای دانایی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه، غنی سازی منابع کتابخانه ها و استفاده بهینه عموم از کتاب های بلااستفاده به صورت مستمر در استان اجرا می گردد.

15 فروردین 1402

سفیر تاجیکستان در ایران با رئیس مرکز دائرة المعارف بزرگ اسلامی ملاقات کرد

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، سفیر تاجیکستان در ایران با رئیس مرکز دائرة المعارف بزرگ اسلامی ملاقات کرد.

11 اسفند 1401

پیرترین انسان جهان معرفی گشت

با درگذشت آندره، راهبه فرانسوی که در سن 118 سالگی از جهان رفت، کتاب رکورد های گینس یک زن مسن اسپانیایی با 115 سال سن را به عنوان پیرترین انسان زنده جهان معرفی کرد.

2 بهمن 1401

بازی فرعی بایونتا اوریجینز برای سوییچ معرفی گردید؛ گیم پلی آن را ببینید

کمپانی نینتندو و استودیوی پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames) به تازگی بازی اکشن و ماجراجویی Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon رونمایی نموده اند.

21 آذر 1401

کتاب رمزنگاری شده و عجیب گالیله چه راز بزرگی دارد؟

ممکن است شما این اثر را پیش درآمدی برای رساله پیغام آور ستارگان در نظر بگیرید، چون اثری بود که تاریخ علوم و نجوم را به کلی تغییر داد. برای مورخان فلسفه ای مثل من این اثر گنجینه ای ارزشمند به شمار میرود.

1 آبان 1401

تفاوت پرخوری عصبی با گرسنگی چیست؟

آیا وقتی کسل یا ناراحت هستید میل به خوردن خوراکی ندارید یا خودتان را کنار چند شیرینی پیدا نمی کنید؟ پیدا کردن غذا برای آرامش امری شایع است و با نام پرخوری عصبی یا احساسی شناخته می گردد.

8 مرداد 1401

آیا پریدن از خواب خطرناک است؟

اگر هر شب از خواب بیدار می شوید یا در طول شب مکررا از خواب می پرید و برای دوباره به خواب رفتن مشکل دارید، ممکن است مسئله ای داشته باشید.

16 تیر 1401

افشای رقم قرارداد و دریافتی کریم باقری در تیم ملی

کریم باقری قبل از اعزام تیم ملی فوتبال ایران به مسابقات انتخابی جام جهانی در بحرین، با درخواست دراگان اسکوچیچ و تایید شهاب الدین عزیزی خادم به عضویت کادرفنی تیم ملی در آمد. او در یک سال گذشته، در هنگام برگزاری اردو ها از تمرینات پرسپولیس جدا و به تیم...

8 تیر 1401

اعتیاد دیجیتال چیست و چطور درمان می شود؟

تهران (پانا) - سم زدایی دیجیتال عبارت است از دوره ای که در آن شخص معتاد به وسایل الکترونیک (به ویژه اینترنت) از رایانه و گوشی هوشمند، خود را دور نگه می دارد. این دوره سبب می شود تا استرس کم تر شود و تعاملات اجتماعی نیز به سطح فیزیکی و واقعی بیاید.

26 بهمن 1400

بلند قدترین زن دنیا درگذشت

تهران (پانا) - بلند قد ترین زن دنیا و دارنده سه عنوان در کتاب رکورد های گینس پس از مبارزه با بیماری نارسایی کلیه در مصر درگذشت.

2 بهمن 1400

700 کتابخانه به ناوگان کتابخانه ای کشور افزوده شد

دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی گفت: در چند سال اخیر کتابخانه های عمومی رشد قابل ملاحظه ای داشته و بیش از 700 کتابخانه به ناوگان کتابخانه های عمومی کشور اضافه شده است.

8 آذر 1400

موسی ترین به طور برای دومین بار منتشر شد

کتاب موسی ترین به طور اثر سید علی شجاعی در انتشارات کتاب نیستان به چاپ دوم رسیده است.

24 مهر 1400

عادت های نو خلق کنیم؛ سخت اما ممکن

اگر می خواهید عادت جدیدی برای کاهش وزن یا سایر فعالیت های مرتبط با سلامتی ایجاد کنید باید به این نکته فکر کنید که چگونه می توانید آن فعالیت را برای خود ساده تر کنید؟ در ابتدا باید به سمت چیزی بروید که به کاهش اختلاف معروف است. کاهش اختلاف یعنی از بین بردن...

19 مهر 1400

تست باتری گلکسی زد فلیپ 3؛ آیا یک روز دوام می آورد؟

در این مطلب به تست باتری گوشی تاشوی نو سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ 3 می پردازیم تا ببینیم آیا این محصول می تواند یک روز دوام داشته باشد یا خیر.

13 شهریور 1400

دو رمان برای نوجوانان منتشر شد

ترجمه رمان های کمی تا قسمتی معمولی نوشته باربارا دی و من شماره چهار هستم نوشته پیتاکوس لور برای نوجوانان منتشر شد.

10 شهریور 1400

مدل های بسیار خلاقانه جایگاه تک چوبی و فلزی همراه با قفسه

جایگاه تک چوبی و فلزی با روکش های پارچه و چرم، اگر ظاهری شیک، لوکس و خلاقانه داشته باشند بغیر از اتاق خواب در اتاق نشیمن هم می گردد از آنها استفاده کرد. مدل هایی که در این مطلب قصد معرفی آنها را دارم همین ویژگی را دارند اما با یک قابلیت بسیار بدرد بخور برای...

6 شهریور 1400

تاریخ رونمایی از گوشی موبایل اوپو reno 6 تغییر کرد

شرکت اوپو زمان معرفی گوشی اوپو reno 6 را از 22 ماه مه به 27 مه جا به جا کرد.

2 شهریور 1400

10 نکته جالب درباره دنیای مس افکت که نمی دانستید

سه گانه مس افکت و داستان اصلی آن که حول ماجراجویی های فرمانده شپرد و نبرد او با ریپرها می چرخید، در سال 2013 با عرضه آخرین بسته الحاقی بازی سوم به سرانجام رسید. سال ها بعد، استودیوی بازی سازی بایوور با انتشار مس افکت: اندرومدا فصلی تازه در تاریخ این مجموعه...

24 مرداد 1400

انتها مراسم جشنواره شعر و ترانه هفته المپیک با باد و طوفان

به گزارش خبرنگاران، ویژه برنامه های هفته المپیک که از روز شنبه شروع شد، امروز سه شنبه با برگزاری ویژه برنامه های روز چهارم در باغ کتاب تهران پیگیری شد.

9 مرداد 1400
تعداد: (38)