مدل های بسیار خلاقانه جایگاه تک چوبی و فلزی همراه با قفسه

به گزارش وبلاگ خانی، جایگاه تک چوبی و فلزی با روکش های پارچه و چرم، اگر ظاهری شیک، لوکس و خلاقانه داشته باشند بغیر از اتاق خواب در اتاق نشیمن هم می گردد از آنها استفاده کرد. مدل هایی که در این مطلب قصد معرفی آنها را دارم همین ویژگی را دارند اما با یک قابلیت بسیار بدرد بخور برای آنهایی که اهل مطالعه هستند. جایگاه های این مطلب همگی همراه با قفسه ای توکار طراحی شده اند تا مجلات و کتاب های مورد علاقه تان همواره در دسترس باشد. این جایگاه ها فقط مخصوص افراد عاشق کتاب یا به قول معروف کرم کتاب نیست، آنهایی هم که علاقه دارند ساعات آزاد خود را به مطالعه بپردازند یقینا خواهان چنین طرح هایی خواهند بود.

مدل های بسیار خلاقانه جایگاه تک چوبی و فلزی همراه با قفسه

از آنجایی که هدف اصلی جایگاه های زیر مطالعه در شرایط مناسب است، راحتی در درجه اول اهمیت قرار می گیرد، بعداز راحتی، وجود جایی مناسب برای قرار دادن یا ذخیره سازی کتاب ها مهم ترین مسئله است. در حقیقت زیبایی برای چنین جایگاه هایی اهمیت چندانی ندارد اما بازهم طراحان خلاق سعی می نمایند طرح خود را از تمامی جوانب کامل بسازند. مدل های جایگاه تک چوبی، فلزی و پارچه ای زیر تمامی این فاکتورها را یکجا گردهم آورده اند. برای آشنایی بیشتر با آنها لطفا تا سرانجام همراه ما باشید.

جایگاه یا مبل راحتی تک نفره زیر یک ایده بسیار جالب و خلاقانه را معرفی می نماید که شک ندارم شما هم آنرا تحسین خواهید کرد. همانطور که از ظاهر جایگاه تعیین است، بدنه پارچه ای آن حالتی شبیه بالشتک های پف نموده متصل بهم دارد که می توان کتاب و مجلات باریک را بین منفذهای آن به داخل فشار داد. این ظاهر زیبا باعث شده علاوه بر اینکه جایگاه بسیار راحت، نرم و شیک بنظر برسد، کتاب و مجلات را خیلی جالب در فضا بین این باشتک ها نگه دارد. چنین مبلی هم برای اتاق نشیمن مناسب خواهد بود و هم برای قرار گیری در اتاق خواب.

جایگاه زیر نام جالبی دارد، کرم کتاب نامی است که طراح آن به این جایگاه داده و واقعا هم نام برازنده ای است. جالب اینجاست که این جایگاه به وسیله یک نجار خوش ذوق طراحی شده بدون اینکه اطلاعی درباره نوع طرح های مدرن و لوکس جایگاه های راحتی داشته باشد. مسلما وجود چنین جایگاه/کتابخانه ای در فضاهای کوچک یک موهبت بسیار عظیم خواهد بود. زیرا با یک تیر دو نشان می زنید، هم جای برای نشستن و مطالعه دارید و هم کتاب های خود را به زیباترین شکل ممکن در اتاق خود دسته بندی نموده اید.

شکل های زیر بازهم تعدد طرح های خلاقانه را نشان می دهند. مدل جایگاه تک چوبی در شکل اول یک نمونه چند تکه است که می توان آنرا باز نموده و همه جا همراه خود برد. جالب اینجاست که در ساخت این جایگاه از هیچگونه پیچ، چسب و میخی استفاده نشده و به همین دلیل خیلی راحت می توانید آنرا باز و بسته کنید. قسمت نشیمنگاه حالتی شناور دارد، درست مانند یک ننو، زیر این قسمت هم کاملا باز گذاشته شده تا کتاب ها در آن قرار بگیرند. مدل جالب دیگر شکل دوم و سوم است که هم اندکی مدرن تر بوده و هم کاربردی تر است. همانطور که تعیین است علاوه بر فضای ذخیره سازی هوشمندانه، لامپی برای مطالعه بهتر در شب، پشت جایگاه تعبیه شده که به نوبه خود یک کار هوشمندانه است.

اگر دوست دارید از همه طرف به وسیله کتاب ها و مجلات مورد علاقه خود محاصره شوید، مدل آورده شده در زیر می تواند انتخاب ایده آلی باشد. جایگاه زیر طرحی شیبه گل آفتابگردان دارد و به همین نام هم شناخته می گردد. قسمت مرکزی جایگاه فضایی راحت برای نشستن قرار گرفته در حالی که تمام اطراف آن شلف و قفسه هایی برای نگهداری کتاب تعبیه شده است، درست مانند گلبرگ های آفتابگردان. مدل دوم اندکی شوخ طبعانه طراحی شده. وجود چرخ عظیم در قسمت جلوی این جایگاه باعث می گردد انتقال آن به فضاهای دیگر به کاری ساده و راحت تبدیل گردد.

یگ مدل بسیار جالب از جایگاه تک نفره کامل را می توان در شکل زیر مشاهده کرد. این جایگاه هم می تواند فضای دنج و نرم برای مطالعه و کار با لپ تاپ فراهم کند و هم اینکه بعنوان کتابخانه هم مورد استفاده قرار بگیرد. یک ویژگی جالب دیگر این جایگاه، قفسه های کناری آن است که قسمت بالایی آنها، بعنوان میز هم مورد استفاده قرار می گیرد. با چنین جایگاه ایی هم می توانید کتاب های خود را بنمایش بگذارید و هم اینکه هنگام کار با لپ تاپ یا مطالعه، از یک فنجان چای داغ در کنارتان لذت ببرید.

در ادامه سایر مدل های جایگاه تک چوبی و فلزی مناسب مطالعه و استراحت را مشاهده می فرمایید.

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را هم خوانده اند:

انواع مدل های جایگاه پوف مناسب اتاق نشیمن و پذیرایی منزل

مدل های شیک و تازه جایگاه میز کامپیوتر و کار / عکس 2015

جایگاه و مبل راحتی یک نفره ساده و کلاسیک و فانتزی

مدل جایگاه شیک با طراحی ویژه مناسب منزل و اماکن عمومی

جایگاه تک چوبی

منبع: اتاق

به "مدل های بسیار خلاقانه جایگاه تک چوبی و فلزی همراه با قفسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های بسیار خلاقانه جایگاه تک چوبی و فلزی همراه با قفسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید