موبایل، تبلت و گجت ها

برترین جنس سرویس خواب پسرانه کدام است و از کجا تهیه کنیم؟

وجود سرویس خواب پسرانه، بخش اصلی اتاق آن ها بوده و در زیبایی دکوراسیون، تاثیر زیادی را دارد. یک سرویس خواب مناسب پسرانه باعث ایجاد محیطی ایده آل برای استراحت و خواب پسران می گردد. معمولاً با توجه به علایق و سلیقه های آن ها، این سرویس ها طراحی و ساخته می...

28 اسفند 1402

ارزان ترین گوشی 5G بازار معرفی گردید: پوکو M6 5G

اگر دنبال ارزان ترین گوشی 5G می گشت؛ این خبر خوش را به شما بدهیم که گوشی پوکو M6 5G در بازار هند معرفی شده است و به زودی وارد بازار ایران می گردد.

2 دی 1402

یک قابلیت تازه در راه گوگل!

زومیت نوشت: گوگل روی ویژگی تازه جست وجوی ساده کار می نماید. احتمالاً این ویژگی مخصوص کاربرانی است که در پی پاسخ فوری برای سؤالات ابتدایی هستند.

5 آذر 1402

معرفی 23 پاوربانک کوچک؛ سبک و جیبی اما کارآمد!معرفی 23 پاوربانک کوچک و سبک

در این مطلب به معرفی 23 پاوربانک کوچک و مجذوب کننده می پردازیم که هم ظرفیت مناسبی دارند و هم از وزن بسیار پایینی برخوردار هستند.

2 تیر 1402

بزرگترین ایراد واتس اپ رسما اصلاح شد! ، عکس

واتس اپ در حال ارائه به روز رسانی برای واتس اپ وب بتا است که نسخه را به 2.2319.9 می رساند. واتس اپ قابلیتی را منتشر می نماید که به کاربران امکان ویرایش پیغام ها را می دهد و برای بعضی از آزمایش کنندگان بتا در دسترس است!

25 اردیبهشت 1402

45 پیشنهاد خرید عیدی مقرون به صرفه با بودجه کمتر از 500 هزار تومان

عیدی خریدن همواره هیجانی همراه با سردرگمی با خود به همراه دارد. دوست دارید اشخاص مورد علاقه تان را شاد کنید اما نمی دانید آیا هدیه ای که می خرید دوست دارند یا نه. یکی دیگر از نگرانی هایی هم که در زمان خرید برای شما پیش می آید کافی بودن بودجه ای است که در...

22 اسفند 1401

برتری همراه اول در بیشتر شاخص های اینترنت

همراه اول در شاخص های متعدد فنی از جمله سرعت انتقال داده، سطح پوشش نسل های مختلف ارتباطات همراه و سهم بازار جایگاه برتر را در مقایسه با سایر اپراتورهای تلفن همراه کشورمان بدست آورد.

20 بهمن 1401

آشکار شدن راز بزرگ مومیایی های مصر با یک کشف تازه

گجت نیوز نوشت: باستان شناسان در یک محوطه آرامگاهی وسیع در سقاره مصر، پیروز به کشف یک کارگاه مومیایی سازی باستانی شدند.

17 بهمن 1401

اپلیکیشن بیدارباش و صبح بخیر ، دیگه صبح ها خواب نمونید

یکی از سخت ترین کارهای جهان بعد از کار تو معدن، بی شک بیدار شدن صبح زوده، هیچ وقت هم آدم نمیتونه بهش عادت کنه، ینی شما سال ها صبح روز بیدار شی اما دو روز تا ظهر به خوابی به سرعت بدن آدم خودش رو به اون دو روز دیر بیدار شدن عادت میده. از بدترین صداهای جهان هم...

7 بهمن 1401

شایعات هیجان انگیز از گوشی نو هواوی

به نظر می رسد کمپانی چینی هواوی میخواهد ثابت کند که اصلا بیدی نیست که در مقابل بادهای فشار ایالات متحده بلرزد.

28 آذر 1401

احتمال فراوان واردات این پیکاپ آفرودی به ایران ، قیمت تویوتا هایلوکس چند است؟

تویوتا هایلوکس که به عنوان یکی از خودروهای آفرودی محبوب در دنیا محسوب می گردد برای ورود به ایران شانس زیادی دارد.

13 مهر 1401

یوبی سافت و نت فلیکس بازی موبایل می سازند؛ از دنباله Valiant Hearts تا اساسینز کرید

یوبیسافت در رویداد اخیر خود از چند بازی موبایل رونمایی کرد. هر سه بازی عناوین بسیار مهمی بوده و تنها برای اشتراک نتفلیکس (Netflix) در دسترس خواهند بود. این نیز یک قدم دیگر برای پیشرفت سیستم های گیمینگ اشتراکی روی موبایل است.

24 شهریور 1401

ساعت هوشمند اپل واچ اولترا؛ اولین دستگاه تناسب اندام!

اپل واچ اولترا یک گام فراتر رفته و خود را به عنوان اولین دستگاه تناسب اندام اختصاصی این شرکت معرفی نموده که برای رقابت با نمونه های متعلق به شرکت های گارمین و پولار روانه بازار خواهد شد.

22 شهریور 1401

عکس ، رسمی شد: رونمایی از دوربین حیرت انگیز 48 مگاپیکسلی آیفون 14 پرو

آیفون 14 در مدل های پرو و پرومکس پردازنده تازه و پرقدرت A16 وارد رقابت تلفن های پرچمدار می گردد.

20 شهریور 1401

خرید 41 مدل کیف پول چرم زنانه شیک و بادوام

مدل های کیف پول زنانه از جمله اکسسوری هایی است که در زندگی روزمره بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر کاربردی بودن ، از نظر طراحی نیز جزء مهمی هستند. کیف پول هایی که به شما امکان حمل وسایل مورد احتیاج مانند اسکناس ، سکه ، کارت اعتباری و کارت ملی را...

10 شهریور 1401

6 فاکتور مهم که برای خرید انواع ویدئو پروژکتور خانگی و تجاری باید بدانید

چه نوع ویدئو پروژکتوری بخرم؟ مدل های DLP بهترند یا LCD؟ نسبت کنتراست دستگاه چقدر باید باشد و…! در دنیای پروژکتورها، طیف وسیعی از مشخصات، برندها و ویژگی ها در کنار یکدیگر وجود دارد که با آگاهی و دانش کافی در خصوص آن ها می توانید دستگاه مناسبی با توجه به احتیاج...

6 شهریور 1401

چگونه از حساب اینستاگرام خود در دستگاه های دیگر خارج شویم؟

آیا اخیراً به وسیله موبایل یا رایانه شخصی دیگران وارد حساب اینستاگرام خود شده اید و فرصت خروج از سیستم را نداشته اید؟ در چنین موقعیتی اینستاگرام راهی برای خروج از حساب کاربری اینستاگرام شما در اختیارتان قرار داده است.

21 مرداد 1401

نحوه ثبت نام اینترنت رایگان برای 3 دهک کم درآمد جامعه

سرپرستان خانوار سه دهک اول می توانند با مراجعه به my.gov.ir یا از طریق کد #1234*4* در موبایل خود برای دریافت بسته رایگان اینترنت ثبت نام کنند.

3 مرداد 1401

شارژ 0 تا 100 گوشی iQOO 10 پرو فقط 12 دقیقه طول می کشد!

ویوو در حال کار روی شارژر سریعی است که می تواند گوشی مورد انتظار این شرکت یعنی iQOO 10 پرو با باتری احتمالا 4500 (یا 4700) میلی آمپر ساعتی را در مدت تنها 12 دقیقه به صورت کامل شارژ کند.

28 تیر 1401

مدل های نو آیپد پرو با تراشه M2 احتمالاً شهریور یا مهر عرضه می شوند

علیرغم انتشار گزارش هایی مبنی بر اینکه اپل در حال کار روی مدل های تازه آیپد پرو برای عرضه در اوایل سال 2023 است، اما مارک گورمن، روزنامه نگار معروف خبرگزاری بلومبرگ همچنان بر این باور است که اپل مدل های 11 اینچی و 12.9 اینچی آیپد پرو خود را اواخر سال جاری به...

27 تیر 1401
تعداد: (72)