یوبی سافت و نت فلیکس بازی موبایل می سازند؛ از دنباله Valiant Hearts تا اساسینز کرید

به گزارش وبلاگ خانی، یوبیسافت در رویداد اخیر خود از چند بازی موبایل رونمایی کرد. هر سه بازی عناوین بسیار مهمی بوده و تنها برای اشتراک نتفلیکس (Netflix) در دسترس خواهند بود. این نیز یک قدم دیگر برای پیشرفت سیستم های گیمینگ اشتراکی روی موبایل است.

یوبی سافت و نت فلیکس بازی موبایل می سازند؛ از دنباله Valiant Hearts تا اساسینز کرید

یکی از موضوعات مهم، عرضه دنباله بازی ولاینت هارتز (Valiant Hearts) است. اولین شماره این بازی در سال 2014 برای کنسول های نسل 7 و 8 عرضه شد. داستان بازی در جنگ جهانی اول جریان داشته و شما داستان 4 سرباز آلمانی را دنبال می کردید. بازیکنان باید تعدادی پازل را حل می کردند تا به انتهای داستان رسیده و اهداف خود را انجام می دادند. بازی توانست موفقیت خوبی در زمان خود کسب کند. حال دنباله آن برای موبایل معرفی گردیده است.

در کنار ولاینت هارتز بازی مأموریت بزرگ برای پاداش کثیر (Mighty Quest for Epic Loot) نیز معرفی گردید. این بازی در سبک روگ لایک بوده و عناصر هک اند اسلش (Hack and Slash) هم در آن وجود دارد. در کنار این بازی یوبیسافت یک بازی اساسینز کرید هم برای موبایل معرفی کرد.

نکته اینجاست که هنوز اطلاعات زیادی از این عناوین عرضه نشده است. تنها یوبیسافت اعلام نموده که در حال کار روی این عناوین است. با این حال انتظار می رود که به زودی ما شاهد اطلاعات بیشتری از این عناوین باشیم.

همکاری یوبیسافت با نتفلیکس نشان می دهد که سرویس گیمینگ موبایل این شرکت می تواند آینده خوبی داشته باشد. البته این موضوع چیزی را اثبات نمی کند. اگر از اشتراک نتفلیکس استقبال خوبی نگردد، عناوین مایکروسافت نیز با شکست روبرو خواهند شد. به همین علت می توان گفت که یوبیسافت با اینکار ریسک بزرگی نموده است.

پیشرفت تکنولوژی با این ریسک ها انجام می گردد. اگر شرکت ها در ابتدا به گیم پس اعتماد نمی کردند، این سرویس به گستردگی ای که الان دارد هرگز نمی رسید. به همین علت باید صبر کرد و دید که اشتراک گیمینگ نتفلیکس چگونه عمل خواهد نمود. البته با سیاست گذاری درست می تواند جایگاه خوبی در دنیای گیمینگ با موبایل بدست بیاورد.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "یوبی سافت و نت فلیکس بازی موبایل می سازند؛ از دنباله Valiant Hearts تا اساسینز کرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوبی سافت و نت فلیکس بازی موبایل می سازند؛ از دنباله Valiant Hearts تا اساسینز کرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید