ارزان ترین گوشی 5G بازار معرفی گردید: پوکو M6 5G

به گزارش وبلاگ خانی، اگر دنبال ارزان ترین گوشی 5G می گشت؛ این خبر خوش را به شما بدهیم که گوشی پوکو M6 5G در بازار هند معرفی شده است و به زودی وارد بازار ایران می گردد.

ارزان ترین گوشی 5G بازار معرفی گردید: پوکو M6 5G

شرکت شیائومی که در ساخت شهره است و ده ها مدل گوشی در برندهای مختلف از جمله پوکو، ردمی و خود شیائومی برای اتصال به اینترنت 5G دارد؛ یک گوشی 5G ارزان دیگر برای بازارهای رده پایین معرفی کرد.

معرفی گوشی پوکو M6 5G

پوکو M6 دارای یک نمایشگر 6.74 اینچی با نرخ تازه سازی تصویر 90 هرتز است. روی این نمایشگر، لایه محافظ کورنینگ گوریلا گلس استفاده شده است. اندازه روشنایی صفحه نمایش این گوشی به 600 نیت می رسد و وضوح صفحه نمایش برابر 720 در 1600 پیکسل است.

پردازنده این گوشی 5G میان رده از شرکت مدیاتک و دایمنسیتی 6100 پلاس است.

روی گوشی POCO M6 5G حداکثر 8 گیگابایت رم قرار گرفته است که البته شیائومی می گوید از 8 گیگابایت رم مجازی یا Turbo RAM نیز سود می برد. حداکثر فضای ذخیره سازی این گوشی ارزان نیز 256 گیگابایت است.

از نظر دوربین، گوشی پوکو M6 به یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی برخوردار است و سنسور دوم هنوز معین نیست. حسگر اثر انگشت روی کلید پاور قرار گرفته است و روزنه دوربین سلفی نیز قطره مانند است.

در رنگ های آبی و مشکی به بازار عرضه می گردد و از یک باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی سود می برد که به همراه یک شارژر 10 واتی وارد بازار می گردد ولی از شارژرهای 18 واتی نیز پشتیبانی می نماید. اگر مشتری علاقه مند به شارژر 18 واتی بود؛ باید خودش این شارژر را از بازار تهیه کند.

ارزان ترین گوشی 5G بازار با رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 روانه بازار می گردد و قیمت آن از 126 دلار تا 162 دلار در نوسان است.

به گفته ، قیمت پوکو M6 با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 126 دلار است و قیمت نسخه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی به 138 دلار می رسد.

قوی ترین مدل POCO M6 5G با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی به 162 دلار می رسد.

لازم به ذکر است در بازار ایران، فعلا فقط گوشی های شیائومی و چند مدل گوشی چینی دیگر به وصل می شوند و گوشی هایی مانند آیفون یا سامسونگ به دلیل قفل بودن لایسنس باندهای رادیویی، مشکل اتصال به 5G دارند.

چندی پیش هم برند ایرانی GLX از یک گوشی 5G ایرانی به نام رونمایی کرد که باز هم به 5G ایران وصل می گردد ولی در بازار ناموجود شده است.

به نظر شما این گوشی وارد بازار ایران گردد؛ ارزش خرید دارد؟ بهتر نیست گوشی های کمی قوی تر شیائومی را برای اتصال به اینترنت 5G خریداری کنیم؟

منبع: شبکه چی

به "ارزان ترین گوشی 5G بازار معرفی گردید: پوکو M6 5G" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزان ترین گوشی 5G بازار معرفی گردید: پوکو M6 5G"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید