همایشها و نمایشگاه ها

آیین نامه طبیعتگردی ابلاغ شده و مسئله ای برای اجرای تورهای طبیعتگردی نیست

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، آیین نامه طبیعتگردی ابلاغ شده و مسئله ای برای اجرای تورهای طبیعتگردی نیست.

25 بهمن 1402

بازگشایی مرزهای چین آخرین قطعه از پازل بهبود گردشگری است

ایسنا/ براساس آخرین اخبار و گزارش های منتشر گشته، بازگشایی مرزهای چین آخرین قطعه از پازل بهبود گردشگری است.

17 اسفند 1401

عکس ، راز مرد فیلی که گمان می شد، طاعون خیارکی دارد!

اگر تا به حال فکر می کردید که زندگی شما سخت یا ناعادلانه است، به این معنی است که داستان زندگی جوزف مریک را نشنیده اید که به علت تغییر شکل های بدن، او به وسیله رسانه ها به مرد فیلی ملقب شده است.

21 بهمن 1401

آشکار شدن راز بزرگ مومیایی های مصر با یک کشف تازه

گجت نیوز نوشت: باستان شناسان در یک محوطه آرامگاهی وسیع در سقاره مصر، پیروز به کشف یک کارگاه مومیایی سازی باستانی شدند.

17 بهمن 1401

پاسخ عجیب پیروانی به جذب مهاجم خارجی برای پرسپولیس

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس به حضور مهاجم خارجی در این تیم واکنش نشان داد.

15 مرداد 1401

متاورس؛ زمین بازی نو صنعت چاپ

نشانی چاپخانه شما در این اقلیم مجازی کجاست؟متاورس (meta verse) چیست؟چرا در حال حاضر برای صنعت ما اهمیت پیدا نموده است؟حالا که متاورس کاربرد های واقعی برای چاپخانه های کوچک و آژانس های تبلیغاتی پیدا نموده است، وقت آن رسیده که آن را در کانون توجه خود قرار دهیم...

27 خرداد 1401

برگزاری همایش مشترک گردشگری در دستور کار تاجیکستان و ترکیه

در ملاقات مقامات تاجیکستان و ترکیه موضوع برگزاری همایش مشترک گردشگری مورد بحث و گفتگو نهاده شد.

12 خرداد 1401

تیم های فناوری و نوآوری ایران در جشنواره سوئیس 2022 پذیرش شدند

تیم های فناوری و نوآوری ایران با دو طرح در چالش نوآوری دانشگاه ام آی تی امریکا و چالش نوآوری و مسابقات اختراعات و نوآوری سوئیس و نمایشگاه اختراعات سوئیس 2022 پذیرش شدند.

31 اردیبهشت 1401

انتخاب عضو هیات مدیره بانک ملت به عنوان چهره ماندگار صنعت بانکداری ایران

خبرگزاری خبرنگاران- دبیرخانه جشنواره سالانه چهره های ماندگار و مدیران موثر در صنعت بانکداری و پرداخت ایران، عضو هیات مدیره بانک ملت را به عنوان چهره ماندگار صنعت بانکداری ایران انتخاب کرد.

11 اردیبهشت 1401

همراه مکانیک: 74 میلیون تومان ضرر در خرید خودرو با دست کاری کیلومتر

ایرادهای فنی و دستکاری کیلومتر از جمله آسیب های متداول در خریدوفروش خودروهای دست دوم محسوب می شوند.

25 فروردین 1401

آکواریوم های ایران؛ از آکواریوم اصفهان تا کیش

آکواریوم ها، جاذبه های گردشگری جذابی هستند که ما را بیشتر با جهانی شگفت انگیز زیر جهان آشنا می نمایند و کمتر کسی پیدا می گردد که علاقه ای به بازدید از آن ها نداشته باشد.

24 فروردین 1401

نمایشگاه گروهی بنمای رُخ هشتم بهمن ماه آغاز به کار خواهد کرد

تهران (پانا) - نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی بنمای رُخ به عنوان نخستین نمایشگاه از سری نمایشگاه هایی با همین عنوان هشتم بهمن ماه در گالری مورا از ساعت 16 تا 20 با حضور جمعی از هنرمندان افتتاح خواهد شد.

23 فروردین 1401

همایش پیکان کلاسیک در پیست آزادی

همایش پیکان کلاسیک در پیست آزادی برگزار گردید. بیش از 150 پیکان بازسازی شده با رنگ های مجذوب کننده و تجهیزاتی مانند تنظیم ارتفاع پنوماتیک و سیستم صوتی از تمام ایران گرد هم جمع شده بودند.

12 اسفند 1400

سفر مقرون به صرفه به سئول، کره جنوبی (قسمت دوم)

برای تجربه یک سفر بی نظیر احتیاج نیست که سرمایه زیادی خرج کنیم گاهی با کمترین هزینه می توان برترین تجربیات را کسب کرد. با خبرنگاران همراه باشید تا سفری مقرون به صرفه به سئول، مرکز کره جنوبی را تجربه کنیم.

18 بهمن 1400

معرفی مهم ترین مراکز خرید اصفهان

مراکز خرید اصفهان با توجه به گستردگی سوغات این شهر از محبوبیت و معروفیت خاصی برخوردارند. در برخی از مراکز خرید اصفهان می توان همه چیز پیدا کرد.

13 دی 1400

از ژانویه، حداقل دستمزد در انتاریو به ساعتی 15 دلار افزایش مییابد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نارسیتی، در کنفرانس خبری 2 نوامبر، نخست وزیر داگ فورد گفت که نرخ حداقل دستمزد استان از یکم ژانویه 2022 به 15 دلار در ساعت افزایش خواهد یافت. این تغییر به این معنی است که یک کارمند تمام وقت شاهد افزایش 1350 دلاری حداقل دستمزد خود...

13 آذر 1400

خسارت 2.5 میلیاردی کرونا به صنعت نمایشگاهی استان یزد

خبرنگاران/یزد مدیر عامل شرکت نمایشگاه های تجاری بین المللی استان یزد با اشاره به خسارت 2.5 میلیاردی کرونا به صنعت نمایشگاهی این استان، از بازنگری در طرح جامع این صنعت در استان با رویکرد اثربخشی بیشتر بر توسعه یزد با توجه به پتانسیل های بالای استان اطلاع...

3 مهر 1400

تعدادی از خانواده های جانباختگان هواپیمای اوکراینی غرامت دریافت کرده اند

معاون وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه با مقامات ایکائو گفت که تا به امروز تعدادی از خانواده های جانباختگان سانحه هواپیمای اوکراینی غرامت دریافت کرده اند.

2 مرداد 1400

35 میلیارد دلار واردات ناشی از صادرات است

علیرضا رزم حسینی گفت: از 40 میلیارد دلار واردات مواد اولیه، 35 میلیارد دلار آن حاصل از بخش صادرات بوده است و اگر بخش صادرات و کوشش و همت صادرکنندگان نبود، بسیاری از کارخانجات تولیدی در کشور قادر به فعالیت نبودند.

19 تیر 1400

رانت خواری هزارمیلیاردی کارگرنماها!

خبرنگاران :مشاور فناوری اطلاعات وزارت کار از قطع بیمه 320 هزار غیرکارگر اعم از نمایشگاه دار، طلافروش و ... اطلاع داد که خود را کارگر ساختمانی جا زده بودند. آمارهای ارائه شده توسط وی نشان می دهد که با این اقدام کسری بودجه طرح بیمه کارگران ساختمانی...

16 تیر 1400
تعداد: (47)