گلکسی M23 5G با مشخصات فنی خوب و قیمت مناسب رونمایی شد

به گزارش وبلاگ خانی، سامسونگ به تازگی و در سکوت خبری از گوشی میان رده نو خود با نام گلکسی M23 5G با مشخصات فنی نسبتا قدرتمند و قیمت بسیار مناسب رونمایی کرد.

گلکسی M23 5G با مشخصات فنی خوب و قیمت مناسب رونمایی شد

چند وقت پیش سامسونگ از گوشی مالی خود با نام گلکسی A23 5G رونمایی کرد و قرار هم شد در این ماه آن را رسما راهی بازار کند. اما هنوز خبر عرضه این گوشی نیامده که شاهد رونمایی از یک محصول دیگر هستیم؛ میان رده ای که به نظر می رسد همان A23 5G با برند متفاوت باشد.

طبق گزارشات منتشر شده از سوی وب سایت PhoneArena، گلکسی M23 5G در حال حاضر برای خرید در برزیل در دسترس قرار گرفته است و قیمت 415 دلار هم برای آن در نظر گرفته شده است. البته آن دسته از کاربرانی که تا 12 ژوئن (22 خرداد) این محصول را خریداری نمایند، می توانند 20 دلار تخفیف بگیرند که البته خیلی تخفیف قابل توجهی هم به حساب نمی آید. چون این گوشی قطعا تا بعد از تاریخ یادشده در سایر نقاط دنیا در دسترس قرار خواهد گرفت و طبیعتا کاربران باید همان بهای اصلی را برای آن بپردازند.

چیزی که از بابت آن مطمئن هستیم این است که گلکسی M23 یک میان رده با تراشه اسنپدراگون 750G است که پردازنده قابلی به شمار میرود. این تراشه در کنار 6 گیگابایت حافظه رم، عهده دار وظایف پردازشی و گرافیکی گلکسی تازه خواهد بود و در نتیجه نباید جای نگرانی از این بابت وجود داشته باشد. چون اسنپدراگون 750G از هشت هسته با ترتیب 4 + 4 بهره می برد که چهار هسته نخست از نوع Cortex-A77 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و چهار هسته دوم هم از نوع Cortex-A55 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز هستند.

گلکسی M23 5G از سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 به صورت پیش فرض بهره می برد. در نتیجه قابلیت خوبی نظیر RamPlus هم درون آن قرار خواهد داشت تا کاربر بتواند بخشی از حافظه داخلی گوشی را به عنوان رم مجازی در نظر گرفته و به 6 گیگابایت رم سخت افزاری و اصلی اضافه کند. به صورت کلی این مقدار برای گوشی های سامسونگ از بین 2/4/6/8 گیگابایت قابل انتخاب است ولی برای گوشی های مالی، به نظر می رسد در نهایت به 6 گیگابایت برسد.

این گوشی یک نمایشگر 6.6 اینچی با پنلی از نوع Super AMOLED دارد که رفرش ریت آن به 120 هرتز می رسد. روی پنل پشتی این محصول سه دوربین تعبیه شده که شامل اصلی 50 مگاپیکسلی، فوق عریض 8 مگاپیکسلی و ماکروی 2 مگاپیکسلی می شوند. باتری بکار رفته در این محصول هم 5000 میلی آمپر ساعتی است اما نمی دانیم چه شارژری برای آن در نظر گرفته شده و آیا اصلا درون جعبه قرار گرفته است یا خیر.

همانطور که گفته شد، این گوشی همان گلکسی A23 5G است که قرار بود اواخر این ماه در بازار اروپا در دسترس قرار بگیرد. البته با این تفاوت که پردازنده و دوربین آن اندکی بهتر هستند. جز این موارد، سایر بخش ها کاملا با هم مطابقت دارند. حال شاید این گوشی در بازار اروپا با نام گلکسی A23 5G در دسترس قرار بگیرد و در یک سری از بازارهای خاص هم با همین نام به فروش برسد.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی M23 5G با مشخصات فنی خوب و قیمت مناسب رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی M23 5G با مشخصات فنی خوب و قیمت مناسب رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید