معرفی محصولات البرز الکتریک، رکورد دار تولید سیم و کابل داخلی !

به گزارش وبلاگ خانی، هیچ چیز بدتر از این نمی شود که سیم و کابلی که برای سیم کشی پروژه صنعتی یا خانگی تان استفاده می کنید از مرغوبیت خوبی برخودار نباشد. این نه تنها به معنی صرف هزینه بالا برای تعمیر است بلکه شهرت و اعتبار کاریتان را هم زیر سوال می برد.

معرفی محصولات البرز الکتریک، رکورد دار تولید سیم و کابل داخلی !

با این حال انتخاب سیم و کابل مناسب چندان هم راحت نیست. به همین منظور گروه تحقیقاتی لایت هوم در این مقاله شما رو با سیم و کابل البرز و ویژگی های منحصر به فردش بیشتر آشنا می نماید.

شرکت سازنده سیم و کابل البرز انواع مختلفی از محصولات سیم و کابل را عرضه می کند و در صورت وجود محصولات سفارشی خاص، مشتری می پذیرد.

دومین ویژگی که باید در شرکت سیم و کابل البرز الکتریک نور به دنبال آن باشیم ظرفیت تولید بی شمار محصولات آن شرکت است.

سیم و کابل البرز می تواند سفارش محصولات در مقیاس بزرگ و کوچک را تولید کند. آخرین ویژگی که می توان برای شرکت سازنده سیم و کابل البرز نام برد پیشتیبانی و خدمات مهندسی پس از فروش محصولات سیم و کابل است. پشتیبانی و خدمات پس از فروش نشانه اعتبار شرکت است و ارائه این خدامات یک شرط ضروری برای انتخاب شرکت سازنده سیم و کابل می باشد.

انواع سیم و کابل های البرز الکتریک نور را بشناسیم!

تنوع سیم و کابل های البرز بالا می باشد. و در سطح مقطع ها و مدل های مختلفی تولید می شود که شما می توانید در هر فضایی از کابل مورد نظرتان استفاده نمایید. سیم و کابل البرز در انواع انعطاف پذیر، نصب ثابت، قدرت، هم مرکز، کواکسیال، بالابر، جوشکاری و غیره ساخته می شود. این برند مفتخر است، که تولید بیش از 105 محصول از انواع کابل های پرکاربرد ایرانی را دارا بوده. که در ادامه با نام های تعدادی سیم و کابل البرز الکتریک نور می پردازیم تا در زمان خرید بتوانید انتخاب راحت تری داشته باشید.

  • سیم و کابل افشان
  • سیم و کابل مفتولی
  • سیم نایلونی
  • سیم افشان ارت دار
  • سیم کیسه ای
  • کابل سازمانی
  • کابل کواکسیال
  • کابل آلومنیوم
  • کابل شیددار
  • کابل تلفن

ویژگی که باید هنگام انتخاب برند سیم و کابل به آن دقت کنید قیمت محصولات است. هر گرانی بی علت نیست، اما باید با صرف زمان و در نظر دریافت بودجه بهترین گزینه را انتخاب کنید. برای همین شرکت اینترنتی لایت هوم بهترین قیمت سیم و کابل البرز را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد تا با اطمینان خاطر بهترین خرید را داشته باشند.

برای خرید سیم و کابل چه چیزهایی را مد نظر داشته باشیم؟

اگر کیفیت سیم و کابل پایین باشد قیمت آن چندان مهم نیست. بنابراین از خرید محصولات کم کیفیت که ممکن است خسارات جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد اجتناب کنید. مهم است بدانید که اطلاعاتی که روی سیم و کابل درج می شود حتما باید دقت کنید. این اطلاعات شامل استانداردهای صنعتی و اجرایی است که شرکت سازنده از آن ها پیروی می کند. همیشه به دنبال برندی باشید که طیف زیادی از ابزار و تجهیزات سیم و کابل را تولید می کند. بدین ترتیب می توانید تمام محصولات مورد نیاز خود را به صورت یکجا و از لایت هوم تهیه کنید.

معرفی شرکت تولید کننده سیم و کابل البرز!

این واحد تولیدی در سال 83 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع سیم و کابل شروع کرده و تا کنون در زمینه تولید و توزیع سیم و کابل فعالیت می نماید. این شرکت فعالیت خود را ابتدا با تولید سیم افشان شروع کرده و بعد از مدت کوتاهی با تولید انواع کابل های (افشان، نیمه افشان، مفتول، شیلدار، کواکسیال) محصولات خود را افزایش داده که تولیدات شرکت هم اکنون به بیش از 105 نوع محصول رسیده است. فرایند تولیدات این شرکت پیشرفت چشمگیری داشته و مورد توجه و استقبال بیشتر مشتریان محترم قرارگرفته است. در طی این دهه هر روز درخشان تر از قبل بوده ایم و در همان ابتدا با همت متخصصین مجرب و با اتکا به عزم و ارده ملی در راستای خودکفایی و با اخذ نشان استاندارد ملی ایران از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی گام تازه ای را برای شکوفایی در صنعت سیم و کابل بر داشته اند.

همچنین این شرکت با مجهز نمودن آزمایشگاه کنترل کیفیت به دستگاه های روز دنیا، پیروز به دریافت گواهینامه ایزو 9001:2008 از کشور نروژ شده و در گام بعدی با اخذ نشان استاندارد اتحادیه اروپا از کشور انگلستان قدمی تازه در راه شکوفایی صنعت ملی برداشته و همچنین از دیگر افتخارات این شرکت داشتن تائیدیه توانیر، تاییدیه پژوهشگاه نیرو ، پروانه نظام مهندسی ساختمان، عضویت انجمن صنفی کارفرمایی تولید کنندگان سیم و کابل ایران است. خوشبختانه این شرکت با توجه به تحریم ها محدودیت تکنولوژی در صنعت سیم و کابل ندارد.

شما همراهان گرامی حال که به مطالعه سیم و کابل البرز پرداخته اید و با توجه به ویژگی های این محصول می توانید لیست قیمت سیم و کابل البرز را مشاهده نمایید. و بهترین خرید ممکنه را داشته باشید. شاید برایتان جالب باشد بدانید که، فروشگاه لایت هوم تمامی برند ها و مدل های سیم و کابل ایرانی و خارجی را در خود جا داده تا خریداران محترم در هزینه و وقت خود صرفه جویی کنند و مطمئن ترین خرید را داشته باشند.

منبع: جام جم آنلاین

به "معرفی محصولات البرز الکتریک، رکورد دار تولید سیم و کابل داخلی !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی محصولات البرز الکتریک، رکورد دار تولید سیم و کابل داخلی !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید