طوفان زمستانی برق 350 هزار خانه را در شرق آمریکا قطع کرد

به گزارش وبلاگ خانی، طوفان زمستانی که از اواخر روز چهارشنبه در شرق آمریکا آغاز شده، باعث قطع شدن برق حدود 350 هزار خانه در این منطقه شده است.

طوفان زمستانی برق 350 هزار خانه را در شرق آمریکا قطع کرد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ خانی، طوفان زمستانی بزرگ که پیشتر نیز برق حدود 350 هزار خانه و شرکت را در تگزاس و اوهایو قطع نموده بود روز آدینه با بارش تگرگ و برف شدید همراه شد.

طوفان، پروازهای صبح آدینه بعضی شهرها را از جمله در نیویورک، بوستون و دالاس با اختلال روبرو کرد.

در حالی که انتظار می رود طوفان اواخر روز آدینه و اوایل روز شنبه از شهرهای شرقی آمریکا خارج گردد اما دمای زیر صفر باعث یخبندان در این شهرها خواهد شد.

مرکز ملی خدمات هواشناسی آمریکا اطلاع داد که بخش هایی از نیویورک، پنسیلوانیا و ورمونت صبح آدینه 30 سانتی متر یا بیشتر بارش برف را گزارش داده بودند.

مرکز رهگیری پروازهای آمریکا نشان می دهد که بیش از 9 هزار پرواز برای روزهای پنجشنبه و آدینه لغو شده اند این در حالی است که روز چهارشنبه و همزمان با شروع طوفان، بیش از 2 هزار پرواز لغو شده بود.

روز پنجشنبه و با بارش باران و برف، برق حدود 350 هزار خانه و شرکت در تگزاس و اوهایو قطع شد. بعلاوه یخبندان علت اصلی قطعی برق در ممفیس، تنسی شده که طی آن 125 هزار خانه صبح آدینه را بدون برق سپری کردند.

از سوی دیگر حدود 85 هزار خانه و شرکت در اوهایو با قطعی برق روبرو شده اند. بعلاوه بسیاری از مدارس و شرکت ها روز آدینه را به علت آب و هوای زمستانی و یخبندان جاده ها تعطیل اعلام کردند.

رابرت نکت مدیر امور عمومی ممفیس روز پنجشنبه گفت که آب و هوای انجماد بدان معناست که یخبندان چند روز مشکل ساز خواهد بود و رانندگی و تردد را با خطر روبرو خواهد نمود.

وی گفت که طوفان اخیر سبب شده تا 225 درخت واژگون شوند و کارگران بخش خدمات شهری در کوشش هستند تا درختان قطع شده را منتقل نمایند.

.

منبع: خبرگزاری فارس

به "طوفان زمستانی برق 350 هزار خانه را در شرق آمریکا قطع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طوفان زمستانی برق 350 هزار خانه را در شرق آمریکا قطع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید