تالار خزه؛ جنگلی با درختان واژگون

به گزارش وبلاگ خانی، منظره ها طبیعی بی شماری در سرتاسر جهان وجود دارند که هرساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می نمایند. ازجمله این منظره ها، جنگل ها هستند که صحنه های حیرت آور و گاه ترسناکی را ایجاد می نمایند. با این مقاله از خبرنگاران همراه باشید تا با نمونه ای از این جنگل ها آشنا شویم.

تالار خزه؛ جنگلی با درختان واژگون

تالار خزه یک جهت پیاده روی کوتاه است که در جنگل (Hah rain) در المپیک پنینسولا (Olympic Peninsula)، واقع در غرب استان واشنگتن قرار گرفته است. جنگل مذکور درامتداد جهت پوشیده از درختان میانه رو از جمله افرای برگ پهن وصنوبرهای استیکا که شاخه هایش با خزه های سبز و قهوه ای پوشیده شده، واقع شده است.

جنگل مذکور در سراسر فصل زمستان به اندازه 12 تا 14 فوت باران را تجربه می نماید که نتیجه آن سایبان سبز پرپشت و باشکوهی از درختان کاج است.

به علت کمبود آب و مواد معدنی درون خاک، بسیاری از درختان ریشه های کوتاهی دارند و قادر به ایستادن در خاک مرطوب نبوده و به سمت پایین واژگون و سرازیر هستند.

خزه و سرخس سطح درختان زنده و خشک را پوشانده و تصویری از دنیای مردگان را به این جنگل انبوه و دلربا بخشیده اند.

جنگل (Hoh rain) در امتداد جنگل های منطقه ها گرم شمال غربی اقیانوس آرام واقع شده که پیش ازاین در امتداد ساحل اقیانوس آرام از جنوب شرقی آلاسکا تا ساحل مرکزی کالیفرنیا را دربر می گرفت.

این جنگل یکی از برترین نمونه های به جامانده از جنگل های منطقه ها بارانی و معتدل در ایالات متحده آمریکا و یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری است.

منبع: کجارو / amusingplanet.com

به "تالار خزه؛ جنگلی با درختان واژگون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تالار خزه؛ جنگلی با درختان واژگون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید