تست هوشیاری راننده بیل مکانیکی هر دوبار مثبت بود

به گزارش وبلاگ خانی، معاون وزیر راه و مدیرعامل راه آهن گفت: در تست هوشیاری که از راننده بیل مکانیکی گرفته شد متاسفانه در هر دوبار مثبت شده اما تست لوکوموتیوران منفی بوده است.

تست هوشیاری راننده بیل مکانیکی هر دوبار مثبت بود

به گزارش گروه استان های وبلاگ خانی، میعاد صالحی، معاون وزیر راه و شهرسازی درباره علل بروز حادثه ریلی در طبس با اشاره به اینکه این جهت ریلی از ساعت هشت و نیم امروز بازگشایی شده، گفت: دیروز از ساعت 12 شب تا ساعت 4 و نیم صبح به دلیل ماسه گیر بودن این جهت ریلی پیمانکاران بخش خصوصی مشغول ماسه گیری و تراورس در این جهت بودند و صبح بعد از اتمام کار موقت اعلام کردند که خط باز است و پیش از این حادثه هم قطار باری و قطار دیزلی از این جهت عبور نموده بود، اما این سوال به جای مانده و در حال آنالیز است که راننده بیل مکانیکی به نحوه غیر طبیعی بخشی از بیل مکانیکی را روی خط قرار می دهد که باعث برخورد با شیشه لوکوموتیوران می گردد.

صالحی ادامه داد: در تحقیقات اولیه سرعت غیر مجاز لوکوموتیوران مورد آنالیز نهاده شد، که تعیین شد برای عبور از این بلاک سرعت لوکوموتیوران غیر مجاز بوده و بعد از برخورد با بیل مکانیکی همین سرعت غیر مجاز بر شدت آن افزوده شده است. از راننده بیل مکانیکی و لوکومتیوران تست هوشیاری گرفته شد که آزمایش لوکوموتیوران مسئله ای نداشت، اما متاسفانه تست هوشیاری راننده بیل مکانیکی هر دوبار مثبت بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تست هوشیاری راننده بیل مکانیکی هر دوبار مثبت بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست هوشیاری راننده بیل مکانیکی هر دوبار مثبت بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید