تاریخ رونمایی از گوشی موبایل اوپو reno 6 تغییر کرد

به گزارش وبلاگ خانی، شرکت اوپو زمان معرفی گوشی اوپو reno 6 را از 22 ماه مه به 27 مه جا به جا کرد.

تاریخ رونمایی از گوشی موبایل اوپو reno 6 تغییر کرد

به گزارش خبرنگار ، به نقل از gsmarena؛ شرکت اوپو الکترونیک از جمله شرکت های فراوریکننده وسایل الکترونیکی در گوانگدونگ کشور چین است که محصولاتی نظیر تلفن همراه، ام پی 3 پلیر، مدیا پلیر های قابل حمل، ال سی دی تلویزیون ها، کتاب خوان های الکترونیکی، پخش کننده دی وی دی و ... را فراوری می نماید و این شرکت از سال 2004 آغاز به کار نموده است.

در روزهای گذشته اخباری مبنی بر رونمایی از گوشی موبایل تازه اوپو با نام Reno سری 6 منتشر شد که قراربود در 22 مه از آن رونمایی گردد و بسیاری از کاربران منتظر رونمایی از این تلفن همراه در کشور چین بودند.

شرکت اوپو قرار بود رویدادی را برای 22 مه در کشور چین برگزار کند و در همین تاریخ کاربران شاهد ترکیب تازه تلفن همراه اوپو و سایر محصولات هوشمند این شرکت باشند، اما چندی پیش اخبار تازهی مبنی بر رونمایی از این گوشی موبایل در تاریخی دیگر منتشر شد.

روز گذشته شرکت اوپو خاطرنشان کرد که قرار است در تاریخ 27 ماه مه رویدادی را برگزار کند و از مجموعه گوشی های هوشمند در یک مهمانی ساحلی در سواحل شمال کشور چین رونمایی گردد.

به گفته کارشناسان حوزه تلفن همراه هوشمند، امکان دارد گوشی موبایل های هوشمند Oppo Reno6، Reno6 Pro، Reno6 Pro + با دوربین های بهتر در این رویداد رونمایی شوند و بعد از رونمایی در دسترس کاربران قرار گیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تاریخ رونمایی از گوشی موبایل اوپو reno 6 تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ رونمایی از گوشی موبایل اوپو reno 6 تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید