بازارهای میوه و تره بار تهران افزایش می یابد
به گزارش وبلاگ خانی، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: در صورتی که شهرداری های مناطق، زمین مناسب برای احداث بازار در اختیار این سازمان قرار دهند، طراحی و ساخت بازار میوه و تره بار را با سرعت شروع می کنیم.

به گزارش وبلاگ خانی به نقل از فارس، سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران درباره توسعه بازارهای میوه و تره بار اظهارداشت: اختلاف 30 تا 40 درصدی قیمت محصولات در میادین شهرداری تهران نسبت به میانگین قیمت های سطح شهر، در شرایط موجود مالی و اعمال تحریم های ظالمانه علیه مردم ایران، این مراکز را به پناهگاه امن شهفرایندان تبدیل نموده و از این رو، شاهد استقبال بیش از پیش شهفرایندان از میادین میوه و تره بار هستیم.
وی با بیان اینکه رضایتمندی شهفرایندان، مهم ترین اولویت سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران است، اظهار کرد: برای تحقق این هدف، ضروری است شهفرایندان به یاری ما آمده و هر شهفرایند به عنوان یک ناظر تیزبین و متعهد، بر عملکرد و فعالیت میادین و بازارهای میوه و تره بار نظارت نمایند و پیشنهادات و نقدها خود را به این سازمان انتقال دهند.
راد با اعلام اینکه تنها با مشارکت شهفرایندان، قادر به تحقق شعار تهران؛ شهری برای همه خواهیم بود، توضیح داد: میادین میوه و تره بار صرفاً فضایی برای عرضه محصولات نیستند، بلکه فرصتی هستند تا ما بازتاب عملکرد خود را در آینه نظرات شهفرایندان ببینیم و مطابق مطالبات آنها، تغییر کنیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با بیان اینکه فرایند توسعه بازارهای میوه و تره بار تسریع می گردد، گفت: در صورتی که شهرداری های مناطق، زمین مناسب برای احداث بازار در اختیار این سازمان قرار دهند، طراحی و ساخت بازار میوه و تره بار را با سرعت شروع می کنیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در سرانجام با استناد به فرایند کاهشی تعداد مبتلایان به ویروس کرونا، گفت: از همه شهفرایندان درخواست می کنیم تا برای یاری به غلبه بر بیماری خطرناک کووید 19 و به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در مراجعه به میادین میوه و تره بار، ضمن استفاده از ماسک و دستکش، پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند.
منبع: اقتصادنیوز