ایرانی نیستم، ولی استقلال را دوست دارم

به گزارش وبلاگ خانی، هروویه میلیچ مدافع کروات استقلال ظهر امروز جلسه ای را در دفتر باشگاه با احمد مددی مدیرعامل آبی پوشان برگزار کرد که در این جلسه قرار بود دو طرف بر سر تمدید قرارداد با یکدیگر مذاکره نمایند اما در خاتمه این جلسه میلیچ اظهار داشت که وعده هایی به او داده شده و قرار است طی هفته آینده عملی گردد.

ایرانی نیستم، ولی استقلال را دوست دارم

پس از خاتمه این جلسه، میلیچ درباره شرایط خود، باشگاه استقلال و جلسه امروز با مددی گفت: قبل از آمدنم به ایران، قرار ملاقاتی با آقای مددی داشتم که امروز این اتفاق صورت گرفت. وعده هایی به من داده شد و تا هفته آینده باید ببینیم که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. برای من سخت است که بگویم چه اتفاقاتی در جلسه افتاد اما شکیبا باشید، همه چیز معین می گردد البته اگر باشگاه آن چیزهایی که گفته است را پیگیری کند.

وی درخصوص استقبال هواداران از تعامل میلیچ با باشگاه با وجود ناهماهنگی های مدیریتی و مسائل اقتصادی و متعهد بودن او به قراردادش گفت: درست است که من ایرانی نیستم ولی من علاقه ام به باشگاه و هواداران استقلال را به دفعات زیادی ثابت کردم و فقط حرف نبوده و در عمل آن را ثابت نموده ام.

میلیچ ادامه داد: من خودم یک هوادار متعصب بودم و هواداران را درک می کنم. خود من در کرواسی به تیم هایدوک اسپلیت خیلی علاقه مند بودم و به همین علت تمام اتفاقات خوب و بد، بردها و باخت هایی که برای باشگاه پیش می آید را درک می کنم و می توانم خود را جای هواداران بگذارم.

مدافع کروات استقلال گفت: از همان روز اولی که عشق و علاقه هواداران را دیدم، آن را حس کردم. با وجود اینکه آنها مدت هاست هیچ جامی نبرده اند، آنها آنقدر شکیبا بوده اند و همه چیز را تحمل نموده اند و همچنان هوای باشگاه را دارند. هواداران استقلال خیلی خاص هستند.

او گفت: تفاوت هوادار با مدیر، مربی و بازیکن این است که لوگوی بازیکن برخی اوقات تغییر پیدا می نماید. کمتر بازیکنی پیدا می گردد که کل دوران بازیگری اش را در یک تیم بگذراند. ولی هوادار، به اسم هوادار یک تیم به جهان می آید و به اسم هوادار آن تیم هم از جهان می رود.

منبع: فرارو

به "ایرانی نیستم، ولی استقلال را دوست دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرانی نیستم، ولی استقلال را دوست دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید