خبرنگاران از تعویق رونمایی از تیمِ اسکوچیچ تا واکنش پلنگ جویبار به حضور در استقلال

به گزارش وبلاگ خانی، تهران- خبرنگاران- در بیست و دومین روز از مردادماه سال 1399 با بسته ورزشی خبرنگاران همراه باشید.

خبرنگاران از تعویق رونمایی از تیمِ اسکوچیچ تا واکنش پلنگ جویبار به حضور در استقلال

به گزارش وبلاگ خانی، در بیست و دومین روز از مردادماه، بسته ورزشی وبلاگ خانی به اخبار گوناگونی از فوتبال ایران و دنیا اختصاص داد و در کنار آن یک خبر از کشتی هم گنجانده شده است. در این بسته ورزشی همراه ما باشید.

انتخابی جام دنیای فوتبال در آسیا به تعویق افتاد

در حالی که قرار بود تیم ملی فوتبال کشورمان مسابقات خود را در چارچوب مرحله دوم انتخابی جام دنیای 2022 قطر و جام ملت های 2023 چین در ماه های مهر و آبان ادامه دهد؛ کنفدراسیون فوتبال اسیا رسما از تعویق این بازی ها به خاطر شیوع ویروس کرونا اطلاع داد. جزییات بیشتر در اینجا قابل دسترسی است.

سیر تا پیاز عملیات بقا در لیگ برتر فوتبال ایران؛ فانوس را روشن نگه دار

تنها دو هفته تا خاتمه مسابقات لیگ نوزدهم باقی مانده است و هفت تیم همچنان خطر سقوط را حس می نمایند. از این بین دو تیم به دسته پایین تر سقوط خواهند کرد. در این گزارش به صورت مبسوط راجع به این فانوس به دست ها صحبت شده است.

یزدانی: هنوز حضورم در تیم کشتی استقلال معین نیست

باشگاه استقلال قرار است در مسابقات کشتی نیز حاضر باشد. در همین رابطه شنیده می گردد رضا یزدانی یکی از کسانی است که ممکن است به این تیم بپیوندد. پلگ جویبار در همین رابطه گفت وگویی را با وبلاگ خانی انجام داده که در اینجا می خوانید.

تمام دنیا خیره به لیسبون؛ در انتظار چهار تیم خاتمهی لیگ قهرمانان

مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب شروع می گردد و تا شنبه شب ادامه خواهد داشت. در گزارش پیش رو می توانید جزییات بیشتری از چهار مسابقه پیش رو همراه باشید.

سعادتمند: سرخابی ها باید در زمین رقابت نمایند/ از حاشیه دوری گردد

مدیرعامل باشگاه استقلال در تازه ترین گفت وگوی خود راجع به حواشی پیرامون این باشگاه و همچنین مسائل دیگر صحبت کرد که برای آگاه از شدن آن باید روی اینجا کلیک کنید.

خداحافظی مدافع پیشین یوونتوس و آرسنال از دنیای فوتبال

استفان لیششتاینر ستاره سابق تیم ملی سوییس و باشگاه یوونتوس در سن 36 سالگی تصمیم گرفت کفش هایش را بیاویزد. در اینجا جزییات بیشتری را درباره این خبر بخوانید.

توخل: امباپه برابر آتالانتا در ترکیب پی اس جی خواهد بود

در حالی که گفته می شد کیلیان امباپه به ملاقات پاریس در برابر آتالانتا نمی رسد؛ توماس توخل خاطرنشان کرد که این فوق ستاره فرانسوی مسئله ای برای همراهی تیمش ندارد و بدون شک این یک سورپرایز عظیم برای نماینده ایتالیا خواهد بود. جزییات بیشتر در اینجا.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران از تعویق رونمایی از تیمِ اسکوچیچ تا واکنش پلنگ جویبار به حضور در استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران از تعویق رونمایی از تیمِ اسکوچیچ تا واکنش پلنگ جویبار به حضور در استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید