اهدای 2500 نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی زنجان

به گزارش وبلاگ خانی، حسین رحمانی زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان گفت: طرح اهدای کتاب، اهدای دانایی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه، غنی سازی منابع کتابخانه ها و استفاده بهینه عموم از کتاب های بلااستفاده به صورت مستمر در استان اجرا می گردد.

اهدای 2500 نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی زنجان

وی با اشاره به اینکه توسعه مشارکت همگانی در حمایت از مطالعه کتاب، ترویج سنت حسنه اهدای کتاب، احساس تعلق خاطر و ارتباط خانواده ها به ویژه نسل جوان با کتاب از اهداف اجرای طرح اهدای کتاب است، افزود: غنی سازی منابع کتابخانه ها، استفاده عموم مردم از کتاب های مفید و بلااستفاده موجود در منازل و ادارات نیز از دیگر اهدافی است که با اجرای این طرح دنبال می گردد.

معاون اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان با اشاره به مشارکت خوب مردم و ادارات در طرح اهدای کتاب افزود: طی روزهای اخیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان 2 هزار و 500 نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی استان اهدا کرد.

رحمانی زاده افزود: کتاب های اهدایی به وسیله این سازمان، غالبا در موضوعات متنوع علمی، ادبی، فرهنگی، دینی و اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه بیش از یک میلیون و 500 هزار نسخه کتاب در کتابخانه های عمومی استان زنجان موجود است، گفت: نسخه الکترونیک بعضی از این کتاب ها نیز موجود است.

معاون اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان با دعوت از زنجانی ها برای شرکت در طرح اهدای کتاب گفت: با اجرای این طرح در پی ایجاد جریان مطالعاتی با موضوع حوزه خانواده، کودک و نوجوان، هم افزایی ظرفیت ها، انجام تبلیغات موثر، ایجاد زمینه های لازم به دغدغه های فرهنگی جامعه هستیم.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "اهدای 2500 نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای 2500 نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید