استارتاپ

ساخت اولین سد از طریق ربات ها و بزرگترین چاپگر سه بعدی جهان!

چین در حال ساخت یک سد هیدروالکتریک با استفاده از هوش مصنوعی و چاپ سه بعدی می باشد. زمان اتمام این پروژه حدود دو سال بعد تخمین زده شده است. بر اساس گزارش ها، این سد به طور کامل از طریق ربات های مجهز به هوش مصنوعی ساخته خواهد شد. این ربات ها با کمک یک چاپگر...

12 تیر 1401

تیم های فناوری و نوآوری ایران در جشنواره سوئیس 2022 پذیرش شدند

تیم های فناوری و نوآوری ایران با دو طرح در چالش نوآوری دانشگاه ام آی تی امریکا و چالش نوآوری و مسابقات اختراعات و نوآوری سوئیس و نمایشگاه اختراعات سوئیس 2022 پذیرش شدند.

31 اردیبهشت 1401

تشریح مسائل نسخه نویسی الکترونیکی

تهران (پانا) - معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران، موفقیت ها و مسائل نسخه نویسی الکترونیکی را تشریح کرد.

15 اسفند 1400

تولد رسمی استارت آپ های نفتی

خبرنگاران : ماجراهای تشکیل و نحوه اداره شرکت نفتی پتروپارس، ازجمله جنجال های اواخر دهه70 و اوایل دهه80 بود؛ تا جایی که وزیر نفت وقت، تحت فشار جدی نهاده شد.

12 مرداد 1400

فعالیت های کمیته ملی المپیک ملغی اعلام شد

به گزارش خبرنگاران، در راستای مصوبه هیات دولت مبنی بر تعطیلی یک هفته ای دستگاه های اجرایی برای قطع زنجیره کرونا، فعالیت های کمیته ملی المپیک هم در این بازه زمانی لغو شد.

8 دی 1399

رشد 20 درصدی تقاضای سرمایه گذاری خارجی

گزارش ها از مجوز سرمایه گذاری مستقیم خارجی در بخش صنعت و معدن در بهار 99 حاکی از رشد 20 درصدی در مقایسه با مدت مشابه پارسال است. همچنین در این مدت 25 طرح با ارزش بیش از 440 میلیون دلار از سوی کمیته سرمایه گذاری تصویب شده و با این شرایط می توان گفت صنعتی ها یکی...

13 شهریور 1399

نخستین قرارداد بیمه بخش فضایی کشور منعقد شد ، دات راینکس رویدادی مطابق نیاز ها در حوزه ناوبری

رئیس سازمان فضایی ایران از انعقاد نخستین قرارداد بیمه بخش فضایی کشور با هدف ایمن سازی پروژه های فضایی از لحاظ مالی، کاهش ریسک و جبران پیامد های مالی، خبر داد.

10 مرداد 1399

خدمت رسانی زیست بوم نوآوری و فناوری در جهت مقابله با کرونا ادامه دارد

همه گیری ویروس covid-19 همه اقشار جامعه را برآن داشته است تا به نحوی برای مقابله با شیوع آن و گذر از شرایط بحرانی تلاش کنند.

3 تیر 1399