چرا احضار نیمه تمام ماند؟

به گزارش وبلاگ خانی، کارگردان مجموعه رمضانی احضار ضمن عذرخواهی از مخاطبان برای نرساندن قسمت پایانی این سریال به آنتن تلویزیون، در این زمینه توضیحاتی را مطرح نمود.

چرا احضار نیمه تمام ماند؟

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ خانی به نقل از ایسنا، علیرضا افخمی در توضیحاتی درباره شرایط فراوری سریال احضار در شرایط کرونا، با اعلام ابتلای چندین تن از عوامل فراوری به این ویروس، علت به تعویق افتادن فراوری و پخش قسمت سرانجامی را به این شرایط نسبت داد.

او گفت: فراوری سریال، در دوران شیوع کرونا با مسائل عدیده ای همراه بوده و در خصوص سریال احضار این مشکل دوچندان بوده است.

کارگردان احضار خاطرنشان کرد: در طول هشت ماه فراوری سریال احضار، ما با ابتلای چندین تن از عوامل پشت دوربین از جمله آقای رنجبران مدیر تصویربرداری و آقای فرشید احمدی مدیر صدابرداری روبرو شدیم؛ اما گروه سازنده با سخت کوشی جای این عزیزان را پر کرد تا آن ها به گروه بپیوندند. لیکن ابتلای سه تن از بازیگران اصلی مجموعه ـ آقای آرش مجیدی، خانم آدرینا صادقی و خانم سعیده عرب به این ویروس قابل جبران نبود؛ یعنی چاره ای جز بازگشت برای این عزیزان در پروژه وجود نداشت. همین امر موجب وقفه و کندی در فراوری سریال شد. به نحوی که تا به امروز متاسفانه پیروز نشدیم قسمت سرانجامی سریال را آماده پخش و تقدیم حضور کنیم.

افخمی در سرانجام خطاب به مخاطبان سریال ماه رمضان شبکه اول، خاطرنشان کرد: ضمن عذرخواهی از این اتفاق، به عرض می رسانم قسمت آخر احضار ان شاءالله یک هفته دیگر تقدیم حضور شما خواهد شد.

سریال ماه رمضانی احضار در شب های ماه رمضان 1400 در گونه معرفتی و ماورایی از شبکه اول سیما پخش شد. این سریال در شب های قدر پخش نشد تا سریال سرزده با بازی علی انصاریان جایگزین آن گردد.

پیش از این محمودرضا تخشید ـ تهیه کننده احضار ـ هم در گفت وگویی با ایسنا، درباره دشواری های فراوری و پخش همزمان سریال توضیحاتی را ارائه داده و در عین حال این مساله را یکی از ویژگی های احضار برشمرده بود؛ چراکه این امکان را به سازندگان می دهد تا از نظرات مخاطب در طول ساخت بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "چرا احضار نیمه تمام ماند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا احضار نیمه تمام ماند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید