پیام تسلیت دکتر دارابی به مناسبت درگذشت حمید مجتهدی ، هنرمندی که عاشقانه زیست و عاشقانه رفت

به گزارش وبلاگ خانی، معاون امور استان های رسانه ملی در پیامی، درگذشت هنرمند نام آشنای کشورمان حمید مجتهدی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت دکتر دارابی به مناسبت درگذشت حمید مجتهدی ، هنرمندی که عاشقانه زیست و عاشقانه رفت

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ خانی، دکتر علی دارابی در پی درگذشت حمید مجتهدی کارگردان و مستندساز برجسته کشورمان، این ضایعه را تسلیت گفت.

در پیام دکتر دارابی آمده است: سال ها بود او را می شناختم، از همان سال ها که در مرکز فارس، با هنر پیوندی دیرینه داشت و دغدغه اش فرهنگ و هنر و ایران بود و مستند ایران را با همه جاذبه های هنری و فرهنگی ایران زمین با عشق ساخت.

در ادامه این پیام خاطرنشان شده است: زمانی که من در معاونت سیما بودم چندین قسمت از مستند ایران از طریق این هنرمند نام آشنا ساخته شد و بعد ها که به معاونت امور استان ها آمدم، او هم کار تولید مستند هنر را در سیمای مرکز فارس انجام می داد و آخرین اثر او هم مستندی بلند درباره اربعین بود، مستندی که مجتهدی با عشق و خلوص نیت و با پای پیاده همراه با زائران حسینی ساخت تا ارادت قلبی خود را به اباعبدالله الحسین (ع) با شکوه و زیبایی تمام به تصویر بکشد و دریچه ای متفاوت به روی مخاطب برای نگریستن به صف طولانی زائران کربلا بگشاید.

دکتر دارابی با اشاره به تجلیل از حمید مجتهدی در جشنواره تولیدات مراکز که در شهر اهواز و استان خوزستان برگزار گشت آورده است: چه ناباورانه و دلگیر، این اتفاق تلخ را شاهد بودیم که روزگار به هنرمند عزیزمان وفا نکرد تا آخرین برساخته خود یعنی مستند هنر را که به دستاورد های چهل و سه ساله رسانه ملی می پرداخت، به تماشا بنشیند و غبار خستگی از شانه های نحیفش بتکاند؛ مستندی که جغرافیای فارس و مازندران و تهران و سیستان را در قاب تصویر گرفته بود و این روز ها در دست تدوین است.

در سرانجام پیام معاون امور استان ها نام شده است: و اینک، چه چاره از تمکین، آن هم آنجا که قضا حمله کند، آری، باید دل به رضای الهی سپرد و تسلیم اراده الهی شد. تنها یاد خوب و خاطره مهربانی های حمید مجتهدی می ماند و گفتن تسلیتی از صمیم قلب، که باید به خانواده محترم و بازماندگان ایشان هدیه کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پیام تسلیت دکتر دارابی به مناسبت درگذشت حمید مجتهدی ، هنرمندی که عاشقانه زیست و عاشقانه رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام تسلیت دکتر دارابی به مناسبت درگذشت حمید مجتهدی ، هنرمندی که عاشقانه زیست و عاشقانه رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید