واکنش مانچینی به تصمیم آگوئرو برای بازنشستگی، تشویق شدن سرخیو در بازی منچسترسیتی

به گزارش وبلاگ خانی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا به تصمیم شاگرد پیشین خود برای بازنشستگی واکنش نشان داد.

واکنش مانچینی به تصمیم آگوئرو برای بازنشستگی، تشویق شدن سرخیو در بازی منچسترسیتی

به گزارش وبلاگ خانی، سرخیو آگوئروی 33 ساله که تابستان اخیر از منچسترسیتی جدا شد و به بارسلونا پیوست، میخواهد امروز (چهارشنبه) خبر بازنشستگی خود را اعلام کند. مهاجم آرژانتینی بارسلونا به علت بروز مشکل قلبی که در تاریخ 30 اکتبر و در جریان مصاف تیم های بارسلونا و آلاوس برایش رخ داد و از آن موقع هم دیگر به میدان نرفته است، به علت امکان بروز نارسایی مجدد قلبی تصمیم به آویختن کفش هایش گرفته است. مهاجم پیشین منچسترسیتی ابتدای فصل جاری را به علت مصدومیت از دست داده بود و در مجموع تنها پنج بازی در رقابت های مختلف برای آبی واناری ها به میدان رفته و یک گل هم به ثمر رسانده است.

روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا که بین سال های 2009 تا 2013 راهنمایی منچسترسیتی را برعهده داشت و این تیم را در فصل 12-2011 به لطف آن گل معروف دقیقه 4+90 سرخیو آگوئرو در جریان رجحان 3 بر 2 من سیتی مقابل کوئینزپارک رنجرز در هفته پایانی رقابت ها به قهرمانی رساند، در گفت وگو با روزنامه گاتزتا دلو اسپورت گفت: واقعاً برای سرخیو ناراحتم. برای او برترین آرزوها را دارم و تأسف می خورم که می بینم آگوئرو مجبور به ترک زودهنگام فوتبال می گردد.

نشریه اسپورت چاپ کاتالونیا هم اطلاع داد؛ در جریان رجحان خانگی 7 بر صفر شب گذشته (سه شنبه) تیم فوتبال منچسترسیتی مقابل لیدزیونایتد در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، طرفداران تیم فوتبال من سیتی که از تصمیم برترین گلزن تاریخ باشگاه خود برای بازنشستگی آگاه شده بودند، اقدام به تشویق آگوئرو کردند و بارها با شعار سرخیو! سرخیو! به نوعی از زحماتی که او در یک دهه گذشته برای این باشگاه کشید، تشکر کردند.

این مهاجم آرژانتینی که از سال 2011 در عضویت باشگاه منچسترسیتی بود، در یک دهه حضورش در این تیم 390 بار برای من سیتی به میدان رفت. او آمار 260 گل زده را از خود با پیراهن این تیم انگلیسی به ثبت رساند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "واکنش مانچینی به تصمیم آگوئرو برای بازنشستگی، تشویق شدن سرخیو در بازی منچسترسیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مانچینی به تصمیم آگوئرو برای بازنشستگی، تشویق شدن سرخیو در بازی منچسترسیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید