قیمت موبایل 21 فروردین 1401، اولین رندرهای گلکسی A54 منتشر شد

به گزارش وبلاگ خانی، در جدول های زیر، قیمت موبایل در بازار امروز 21 فروردین (در خصوص تمامی مدل هایی که دارای گارانتی معتبر هستند)، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است.

قیمت موبایل 21 فروردین 1401، اولین رندرهای گلکسی A54 منتشر شد

البته قیمت یک مدل با گارانتی های مختلف نیز ممکن است تفاوت هایی داشته باشد.تمامی مدل ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی مقرون به صرفه تر به فروش می رسند.قیمت ها از سایت زومیت هستند.

1- قیمت موبایل 21 فروردین/ اپل2- قیمت موبایل 21 فروردین/ سامسونگ3- قیمت موبایل 21 فروردین/ شیائومی

اولین رندرهای گلکسی A54

گوشی های سری گلکسی A سامسونگ محبوبیت زیادی در بازار دارند و کره ای ها به طور معمول کوشش می نمایند در محصولات این مجموعه تعادل مناسبی بین قیمت گوشی و مشخصات فنی برقرار نمایند. گلکسی A53 جدیدترین عضو سری A50 است که هم اکنون امکان تهیه آن در بازار وجود دارد.

درحالی که زمان زیادی تا معرفی و عرضه گلکسی ای 54 (Samsung Galaxy A54) به جای مانده، افشاگران دست به کار شده اند و جزئیاتی از طراحی این گوشی را فاش نموده اند. رسانه لتس گو دیجیتال براساس اطلاعات فاش شده، رندرهای گوشی گلکسی A54 را فراوری نموده است.

در رندرها می بینیم که گلکسی A54 قرار است زبان طراحی نسل قبل را حفظ و بهبودهایی در آن ایجاد کند. پنل پشتی همچنان میزبان دوربین چهارگانه به همراه فلاش LED است و پنل جلویی از نمایشگر اینفینیتی O میزبانی می نماید. به نظر می رسد سامسونگ در پی عرضه گلکسی A54 در رنگ های مشکی، سفید، صورتی و آبی است.

در حال حاضر به مشخصات فنی رسمی گلکسی A54 دسترسی نداریم، اما استفاده از دوربین 108 مگاپیکسلی در این گوشی دور از انتظار نخواهد بود؛ به خصوص با دانستن این حقیقت که سامسونگ اخیراً از گوشی گلکسی M53 با حسگر 108 مگاپیکسلی رونمایی نموده است.

منبع: تجارت نیوز

به "قیمت موبایل 21 فروردین 1401، اولین رندرهای گلکسی A54 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت موبایل 21 فروردین 1401، اولین رندرهای گلکسی A54 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید