قول مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان در تمرین

به گزارش وبلاگ خانی، تمرین امروز پرسپولیس از ساعت 12:45 در استادیوم شهید کاظمی شروع شد. رضا درویش مدیر عامل باشگاه امروز در محل تمرین و در جمع قرمزپوشان حاضر شد.

قول مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان در تمرین

پیش از آغاز تمرین، مدیر عامل پرسپولیس طی صحبت با اعضای تیم، از کوشش ها و زحمات آنها تا اینجای فصل تشکر و برای آنها در بازی های آینده آرزوی موفقیت کرد.

رضا درویش بعلاوه در مورد مسائل اقتصادی و دغدغه های بازیکنان به صحبت های آنها گوش و این قول را به اعضای تیم داد که تا چند روز آینده و تا پیش از سرانجام امسال، درصد دیگری از قرارداد بازیکنان به حساب آنها واریز گردد.

تمرین با گرم کردن بدن ها زیر نظر مربی بدنساز تیم آغاز شد و بعد از آن حرکات کششی و نرمشی در برنامه بود. سپس بازیکنان در قالب دو گروه به تمرین راندو پرداختند. در قسمت های بعدی هم مرور کارهای تاکتیکی، حفظ توپ و فوتبال هدفمند در دستور کار نهاده شد.

تمرین امروز یک ساعت به طول انجامید. امید عالیشاه در بخشی از تمرینات گروهی حاضر بود. سیامک نعمتی هم باید بعد از جراحی، زیر نظر کادر پزشکی برنامه های اختصاصی خود را انجام دهد. میلاد سرلک هم اختصاصی تمرین کرد و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند.

پرسپولیس فردا (شنبه) آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به آبادان و بازی برابر صنعت نفت از هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) را انجام می دهد و پس از آن، با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد آبادان ترک می نماید تا روز یکشنبه در برابر صنعت نفت آبادان به میدان برود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "قول مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان در تمرین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قول مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان در تمرین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید