سعید آقاخانی استوری انتقادی را حذف کرد

به گزارش وبلاگ خانی، مهدی فرجی تهیه کننده سریال نون خ درباره ماجرای ممیزی های این مجموعه تلویزیونی در تلوبیون، توضیحاتی بیان کرد.

سعید آقاخانی استوری انتقادی را حذف کرد

همزمان با بازگشت سریال نون خ بعد از چند روز به آنتن شبکه یک سیما، استوری ای از سعید آقاخانی کارگردان این مجموعه تلویزیونی توجه کانال های مجازی و بعضی از رسانه ها را به خودش جلب کرد.

سعید آقاخانی کارگردان و بازیگر نون خ در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نسبت به ممیزی نون خ 4 برای قرار گرفتن در پلتفرم تلوبیون واکنش نشان داد. به گفته وی این ممیزی ها بدون اطلاع گروه سازنده اتفاق می افتد و باعث سردرگمی مخاطب شده است.

مهدی فرجی تهیه کننده این سریال درباره ممیزی ها و انتقاد کارگردان نون خ گفت: برداشت آقای آقاخانی صرفاً براساس یک سوء تفاهم رخ داده است. تلوبیون امکان مونتاژ و ممیزی را ندارد، چون سیستم پخش اینترنتی است. تلوبیون هرآنچه را که منتشر می نماید همان خروجی تلویزیون است. از این رو، اساساً ممیزی در تلوبیون صورت نمی گیرد؛ نه شرایطش و نه اختیار و امکانش وجود دارد.

وی با اشاره به پیگیری ها از تلوبیون و واکنش مدیرعامل این پلتفرم، اضافه نمود: آقای خورشیدی مدیرعامل تلوبیون توضیحاتی در مورد مسائل ایجاد شده ارائه کردند و معلوم شد مشکل به وجود آمده صرفاً یک اشکال فنی است و هیچ ممیزی صورت نگرفته است. در نتیجه آقای آقاخانی استوریِ مربوط به ماجرای ممیزی ها را از اینستاگرام خودش حذف کرد.

منبع: فرارو

به "سعید آقاخانی استوری انتقادی را حذف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعید آقاخانی استوری انتقادی را حذف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید