زیرساخت های مراکز آتش نشانی در استان نیازمند تقویت است

به گزارش وبلاگ خانی، استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه زیرساخت های مراکز آتش نشانی در چهارمحال و بختیاری احتیاجمند تقویت است، گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان اعتبارات خوبی برای تقویت و به روز کردن تجهیزات مورد احتیاج آتش نشانان مصوب شده است.

زیرساخت های مراکز آتش نشانی در استان نیازمند تقویت است

غلامعلی حیدری هشتم شهریورماه در آئین تجلیل از تعدادی از آتش نشانان چهارمحال و بختیاری با تبریک روز آتش نشان، اظهار کرد: آتش نشانان در زمان بروز حادثه و بحران در صف اول خدمت به مردم هستند و نقش ارزشمند و برجسته ای دارند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: همیشه پیشگیری کم هزینه تر از درمان است و اگر در حوادث به موقع در صحنه حضور داشته باشیم، هزینه کمتری متحمل می شویم، خوشبختانه نیرو های آتش نشان استان آمادگی کاملی برای امدادرسانی در حوادث دارند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه زیرساخت های مراکز آتش نشانی در چهارمحال و بختیاری احتیاجمند تقویت است، گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان اعتبارات خوبی برای تقویت و به روز کردن تجهیزات مورد احتیاج آتش نشانان مصوب شده است.

حیدری با تاکید بر اینکه آموزش آتش نشانان باید با آموزش و ورزش در آمادگی کامل باشند، یادآور شد: قدردان حضور این قشر در حوادث و بحران ها برای امدادرسانی به مردم هستیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان نمود: خدمت به مردم کار ارزشمندی است و آتش نشانان این وظیفه خطیر را بر عهده دارند.

وبلاگ خانی چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "زیرساخت های مراکز آتش نشانی در استان نیازمند تقویت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساخت های مراکز آتش نشانی در استان نیازمند تقویت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید