خبرنگاران کمک تجهیزاتی وزارت دفاع به ورزشکاران تیراندازی با تپانچه

به گزارش وبلاگ خانی، بجنورد- خبرنگاران- رییس فدراسیون تیراندازی با تپانچه از کمک وزارت دفاع برای تامین نیازهای داخلی ورزشکاران تیراندازی با تپانچه در حوزه تامین سلاح و مهمات خبر داد.

خبرنگاران کمک تجهیزاتی وزارت دفاع به ورزشکاران تیراندازی با تپانچه

علی دادگر روز سه شنبه در گفت و گو با وبلاگ خانی در بجنورد گفت: بر اساس توافقنامه اجرا شده وزارت دفاع قرار است نسبت به تامین نیازهای داخلی ورزشکاران بویژه برای کسانی که به صورت مقدماتی به این رشته روی می آورند کمک هایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه این تجهیزات مناسب مسابقات المپیکی نیست و فقط برای سطوح مقدماتی مورد استفاده قرار می گیرد، اضافه نمود: بر این اساس از مجموع این تجهیزات دو تفنگ دولول مسابقه ای برای مرکز استان خراسان شمالی و برای هر کدام از شهرستانها که در رشته اهداف پروازی فعال باشند یک تفنگ اهدا می شود.

دادگر از فدراسیون تیراندازی با تپانچه به عنوان فدراسیون های فعال در جذب شکارچیان و حفظ محیط زیست یاد کرد و گفت: در طول سال های گذشته بویژه با قانون ممنوعیت شکار بسکمک از شکارچیان جذب این فدراسیون شدند.

وی با بیان اینکه کشور ایران در مهمات و اسلحه تولید کننده و وارد کننده نیست، گفت: ما مصرف کننده فشنگ هستیم زیرا که فشنگ های داخلی به درد تمرینات ملی پوشان و المپیکی نمی خورد و مجبور به واردات آنها هستیم.

وی اضافه نمود: با توجه به تحریم های ظالمانه دشمنان و عدم صدور ویزا از سوی سفارتخانه های خارجی و نیز بحران ویروس کرونا واردات این تجهیزات برای ما سخت شده اما، با این وجود حداقل مهمات را تامین کرده ایم و هم اینک در خصوص تامین ساچمه استاندارد مشکل خاصی نداریم.

دادگر مشکل اساسی را در تامین فشنگ دانست و ابراز امیدواری کرد: با گشایش در عرصه بین الملل بتوان این تجهیزات را به مقدار نیاز تهیه کرد.

رییس فدراسیون تیراندازی با تپانچه از خراسان شمالی به عنوان استانی با زیرساخت های متوسط و استعدادهای زیاد یاد کرد و گفت: متاسفانه زیرساخت های این استان متناسب با استعدادهای آن نیست.

وی اضافه نمود: با توجه به روحیه سلحشوری و ورزشکاران نخبه ای که در بخش دانش آموزی وجود دارد و نیز شکارچیان بسیار زیاد می توان بهترین بهره برداری را در جهت توسعه این ورزش در استان داشته باشیم.

دادگر گفت: خراسان شمالی در آینده نه چندان دور می تواند به یکی از قطب های تیراندازی بویژه در اهداف پروازی تبدیل شود.

رییس فدراسیون تیراندازی با تپانچه به منظور شرکت در مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی با تپانچه خراسان شمالی به این استان سفر کرده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کمک تجهیزاتی وزارت دفاع به ورزشکاران تیراندازی با تپانچه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کمک تجهیزاتی وزارت دفاع به ورزشکاران تیراندازی با تپانچه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید