خبرنگاران فروشگاه ها چیست؟

به گزارش وبلاگ خانی، خبرنگاران در چند سال گذشته پرمخاطب ترین بستر آنلاین نیازمندی های کشور بوده و به حدود 35 میلیون مشتری در سراسر ایران یاری نموده است تا کالای خود را بفروشند یا کالای موردنیازشان را پیدا نمایند و بخرند.

خبرنگاران فروشگاه ها چیست؟

به تازگی امکان نوی به نام وبلاگ خانی فروشگاه ها نیز به خدمات قبلی وبلاگ خانی اضافه شده است که به وسیله آن، صاحبان فروشگاه ها بتوانند کالاهای نو را در معرض دید کاربران قرار داده و بفروشند.

استفاده از فضای آنلاین و تعداد کاربران آن هر روز در حال افزایش است. تمایل کاربران به انجام امور روزمره و خرید به وسیله فضای آنلاین رشد چشمگیری دارد. از طرف دیگر شرایط ویژه ای مانند قرنطینه به علت جلوگیری از شیوع بیماری، مردم را بسیار بیش از پیش به خریدهای اینترنتی ترغیب نموده است. این عوامل باعث شده که بازار فضای آنلاین داغ تر از گذشته گردد. کسب و کارها نیز باید خود را با شرایط نو منطبق ساخته تا بتوانند از ظرفیت موجود در این فضا استفاده نموده و از رقابت تنگاتنگی که در فضای آنلاین در جریان است عقب نمانند.

فروش اینترنتی احتیاجمند مواردی مانند ایجاد وب سایت و تبلیغات و بازاریابی برای دیده شدن آن، طی کردن مراحلی برای صدور مجوز و … است که شاید انجام آن، برای برخی فروشگاه ها و کسب و کارها چندان ساده نباشد. بعلاوه ایجاد وب سایت های فروشگاهی مستلزم هزینه هایی است که ممکن است چندان به صرفه نباشد. ایجاد صفحاتی در شبکه های اجتماعی نیز احتیاجمند کوشش و هزینه بسیاری برای دیده شدن و یافتن مخاطب است. از طرفی وب سایت هایی وجود دارند که فروش کالا به وسیله آن ها مستلزم پرداخت کمیسیون است که می تواند در قیمت تمام شده و نهایتاً فروش تأثیر منفی بگذارد.

به همین دلایل، وبلاگ خانی با راه اندازی وبلاگ خانی فروشگاه ها، از بستر خود استفاده می نماید و به صاحبان این فروشگاه ها یاری می نماید تا بتوانند بدون پرداخت کمیسیون کالای خود را بفروشند.

ثبت فروشگاه در وبلاگ خانی فروشگاه ها چه مزایایی دارد؟

1 - مخاطبان میلیونی

وبلاگ خانی با حدود 35 میلیون کاربر، این امکان را فراهم می نماید تا آگهی شما در معرض دید بسیاری از کاربران قرار بگیرد و دیده گردد.

2 - ساخت شعبه آنلاین اختصاصی فروشگاهتان

شما می توانید در وبلاگ خانی فروشگاه ها، صفحه اختصاصی خود را ایجاد نموده و کالاهای فروشگاه خود را در آن قرار دهید، و در واقع شعبه ای از فروشگاهتان را در فضای آنلاین تأسیس کنید.

3 - بهره گیری از اعتبار وبلاگ خانی

با طی کردن مراحل ساده احراز هویت و تأیید از سوی وبلاگ خانی، شما می توانید از اعتباری که وبلاگ خانی در بین کاربران خود دارد بهره ببرید که این موضوع به اعتماد مشتری و خرید از فروشگاه شما یاری بسیاری خواهد نمود.

4 - ارائه گزارش

با ثبت فروشگاه، وبلاگ خانی با ارائه گزارش هایی، آماری از مقدار بازدید آگهی ها و فرایند فروش در اختیار صاحبان فروشگاه ها می گذارد که یاری می نماید تا دید دقیق تری نسبت به فرایند کار خود پیدا نموده و در صورت احتیاج، با تغییراتی بتوانند بازدید و فروش خود را افزایش دهند.

5 - مدیریت ساده فروشگاه آنلاین

وبلاگ خانی صفحه اختصاصیِ مدیریت در اختیار فروشگاه ها قرار می دهد تا بتوانند به راحتی فروشگاه آنلاین خود را مدیریت نمایند. از جمله کالایی به آن اضافه یا از آن حذف نمایند.

6 - تخفیف و شرایط ویژه برای ارسال کالا

با همکاری شرکت های ارسال کالا، وبلاگ خانی برای فروشندگان خود تخفیف ها و شرایط ویژه ای در نظر می گیرد که هم برای فروشنده و هم خریدار مزیت محسوب می گردد.

7 - دسترسی آسان به فروشگاه

نسخه وب سایت و اپلیکیشن وبلاگ خانی، دسترسی به آن را برای فروشنده راحت نموده تا همواره و هرجا به راحتی بتواند به صفحه فروشگاه خود دسترسی داشته باشد. این دسترسی ساده به خریدار نیز یاری می نماید تا تجربه بهتری در خرید داشته باشد.

با همه مواردی که ذکر شد، ورود به فضای آنلاین برای فروشندگان لازم و ضروری به نظر می رسد.

برای ورود به کسب و کار آنلاین و قرار دادن ویترین تان در معرض دید میلیون ها کاربر آماده اید؟ پس در اولین گام باید صفحه فروشگاهتان را در وبلاگ خانی ثبت کنید.

در مطلب بعد، طی چند مرحله ساده با نحوه ساخت فروشگاه در وبلاگ خانیِ فروشگاه ها آشنا خواهید شد.

منبع: بلاگ دیوار

به "خبرنگاران فروشگاه ها چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فروشگاه ها چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید