جلسه ویژه شورای شهر با موضوع نظافت مرکز ، پیرهادی : مردم از نظافت شهر راضی نیستند

به گزارش وبلاگ خانی، رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر تهران گفت: تعداد ماشین و ساعت فعالیت پیمانکاران برای جمع آوری زباله ها یکسال نیست و باید به صورت واقعی تنظیم گردد.

جلسه ویژه شورای شهر با موضوع نظافت مرکز ، پیرهادی : مردم از نظافت شهر راضی نیستند

به گزارش وبلاگ خانی، مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر تهران و در جمع وبلاگ خانی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون خدمات شهری گفت: امروز به علت بعضی از نارضایتی ها در حوزه رفت و روب جلسه ای حوزه رفت و روب در کمیسیون خدمات شهری برگزار می گردد و قرار شده تا نقطه نظرات سازمان پسماند و شهرداران منطقه ها در کمیسیون مطرح گردد.

او با بیان اینکه این طرح جمع آوری نو در دو منطقه به صورت پایلوت اجرایی خواهد شد گفت: مردم از نظافت شهر راضی نیستند و بر همین اساس در پی ایجاد طرح نو در حوزه رفت و روب هستیم.

  • ماجرای دنباله دار سطل های زباله در تهران | چمران : چاره ای جز جمع آوری نداشتیم

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر تهران درباره این طرح نو گفت: چند سالی است که قیمت لیست بها شامل هزینه رفت و روب و خودروی پیمانکاران به روز نشده است و پیمانکاران از ماشین های قدیمی و فرسوده استفاده می نمایند. قیمت لیست بهایی که امروز در تهران اجرایی می گردد متعلق به سال های قبل است و در مقایسه با سایر شهرها پیمانکاران تهران چند برابر بیشتر دریافت می نمایند و این منجر به این شده تا پیمانکار اقدامات لازم را انجام ندهند.

او با تاکید بر اینکه در پی ریشه یابی مسائل هستیم اظهار کرد: بدنه شهرداری می دانند که پیمانکاران چه اندازه دریافت می نمایند تعداد ماشین و ساعت فعالیت آنها یکسال نیست و باید به صورت واقعی تنظیم گردد. معاونت خدمات شهری مدلی را آماده نموده و پیشنهاد ما این است به علت اهمیت رفت و روب این طرح ابتدا در دو منطقه اجرایی گردد.

پیرهادی با بیان اینکه در طرح نو لیست بها اصلاح می گردد گفت: در طرح نو لیست بها که شامل تعداد کارگران، هزینه ماشین آلات، هزینه راننده، هزینه رفت و روب و… است تعیین خواهد شد. شهردار تهران نیز چندی پیش در صحن شورا اعلام نمود که قرار است 15 هزار سطل خریداری گردد و روش رفت و روب نو گردد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر تهران درباره شرایط زباله های شهر تهران در زمان جمع آوری مخازن زباله نیز گفت: تعداد کمی مخزن جمع آوری شده است و بعضی مخازن آسیب دیده بودند که ظرف چند هفته آینده ترمیم می شوند.ممکن است در نقاطی سطل آشغال ها آسیب دیده باشد اما تعدادی مخازن در دستور کار است تا جایگزین شوند.

منبع: همشهری آنلاین

به "جلسه ویژه شورای شهر با موضوع نظافت مرکز ، پیرهادی : مردم از نظافت شهر راضی نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه ویژه شورای شهر با موضوع نظافت مرکز ، پیرهادی : مردم از نظافت شهر راضی نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید