جریمه های رانندگی خرج چه چیز می گردد؟ ، انتقاد مدیرکل وصول عایدی شهرداری تهران درباره نحوه تقسیم جرایم

به گزارش وبلاگ خانی، مدیرکل تشخیص و وصول عایدی شهرداری تهران درباره نحوه هزینه کرد جریمه های هدایت و رانندگی در تهران شرح داد.

جریمه های رانندگی خرج چه چیز می گردد؟ ، انتقاد مدیرکل وصول عایدی شهرداری تهران درباره نحوه تقسیم جرایم

به گزارش وبلاگ خانی، علی خرسند در خصوص پرداخت مطالبات شهرداری تهران از دولت در حوزه پرداخت سهم شهرداری تهران از محل جرایم هدایت و رانندگی، گفت: در حوزه وصول جرایم هدایت و رانندگی سهم شهرداری تهران حدود 600 میلیارد تومان بوده است.

وی با بیان اینکه خزانه کشور سهم شهرداری تهران از محل جرایم هدایت و رانندگی را محاسبه نموده و به حساب وزارت کشور واریز نموده است، گفت: وزارت کشور نیز اعلام نموده بود که به جای پرداخت هزینه برای شهرداری دوربین طرح ترافیک خریداری می نماید که این مهم محقق شده و برای ما نیز تفاوتی نداشت؛ چراکه کل هزینه جرایم هدایت و رانندگی باید در حوزه حمل ونقل هزینه گردد و ما با این نوع وصول مسئله ای نداریم.

مدیرکل تشخیص و وصول عایدی شهرداری تهران، ادامه داد: البته ما به نحوه تقسیم جرایم هدایت و رانندگی انتقاد داریم، چراکه معتقدیم جریمه هر شهری باید در آن شهر هزینه گردد و شهرداری تهران در خصوص نحوه تقسیم انتقاد دارد.

به گفته وی، براساس آئین نامه موجود، عایدی حاصل از جرایم هدایت و رانندگی شهر تهران در استان تهران تقسیم می گردد به این صورت که عایدی کل استان جمع شده و براساس شاخص هایی همانند جمعیت و.... تقسیم می گردد؛ این در حالیست که معتقدیم جرایم شهر تهران باید در شهر تهران و جرایم ورامین در شهر ورامین و... هزینه گردد؛ اما فعلا به نتیجه ای در این زمینه نرسیده ایم.

منبع: همشهری آنلاین

به "جریمه های رانندگی خرج چه چیز می گردد؟ ، انتقاد مدیرکل وصول عایدی شهرداری تهران درباره نحوه تقسیم جرایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه های رانندگی خرج چه چیز می گردد؟ ، انتقاد مدیرکل وصول عایدی شهرداری تهران درباره نحوه تقسیم جرایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید