اتمام حجت معاون شهردار نسبت به بی مسئولیتی در روزهای برفی ، پس از سرانجام بارش ها با مقصران برخورد خواهد شد ، عذرخواهی از شهروندان

به گزارش وبلاگ خانی، معاون هماهنگی و امور منطقه ها شهرداری تهران گفت: برخورد با کسانی که در زمینه برف روبی قصور داشتند، پس از انتها بارش های سال جاری و ارزیابی به وسیله سازمان بازرسی شهرداری تهران انجام خواهد شد.

اتمام حجت معاون شهردار نسبت به بی مسئولیتی در روزهای برفی ، پس از سرانجام بارش ها با مقصران برخورد خواهد شد ، عذرخواهی از شهروندان

به گزارش وبلاگ خانی، علیرضا جاوید در حاشیه یکصد و بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه پشتیبانی برف روبی بر عهده شهرداران منطقه ها است، اظهار کرد: قراردادهای اصلی برف روبی از سوی سازمان پسماند منعقد می گردد و شهرداری های منطقه ها باید تحت نظارت و پیگیری معاونت خدمات شهری وظایف خود را انجام دهند.

او اضافه نمود: شهرداری های منطقه ها 22 گانه وظیفه دارند از پتانسیل خود و ظرفیت دیگر سازمان ها و شرکت ها برای مدیریت شرایط استفاده نمایند.

جاوید با بیان اینکه ما در این ساعت در روزهای عادی نیز ترافیک سنگین داریم، گفت: در روزهای بارش باران نیز میزانی افزایش را شاهد هستیم که در زمان بارش برف نیز بر میزان آن اضافه نموده خواهد شد.

معاون هماهنگی و امور منطقه ها شهرداری تهران با بیان اینکه 8 منطقه در روز پنجشنبه بیشتر در معرض برف بودند، یادآور شد: در منطقه 1، 2، 3، 4، 5، 6، 21 و 22 در برف پنجشنبه که از صبح تا شب ادامه داشت، منطقه ها 3، 4، 5، 6 و 21 و 22 عملکرد نسبتا خوبی داشتند اما در منطقه 2 و در بزرگراه یادگار امام(ره) بیشترین چالش ایجاد شد که شیب شمالی-جنوبی آن مانع حضور به موقع شد؛ با اینکه شن و نمک پاشی پیش از آن صورت گرفته بود، اما کاهش دما باعث شد خلل ایجاد گردد.

او اضافه نمود: در بام تهران و بالای کوه فراز و سعادت آباد از جمله 24 متری سعادت آباد نیز مشکل داشتیم، اما در منطقه یک مشکل چندانی نداشتیم؛ هر چند در بخش هایی از زعفرانیه، درکه و دربند به علت شیب و یخ زدگی فوری، مشکل ایجاد شد.

جاوید با بیان اینکه روز آدینه و شنبه جلسات هماهنگی برگزار گردید، اظهار کرد: با مجموعه عوامل مرتبط با برف روبی با موضوع معاونت خدمات شهری هماهنگی صورت گرفت و امیدواریم در برف سنگین امروز اثربخشی بیشتری را ببینیم.

او تاکید نمود: در حال حاضر در متن کار هستیم و در بحث اجرایی با تغییرات جای فرد خالی می ماند. باید اجازه دهیم عملیات به خاتمه برسد و پس از آن روند برف روبی سال جاری را ارزیابی خواهیم کرد. پس از پایش مواردی که همکاران قصور داشتند، احصا خواهد شد تا با کسانی که تقصیر داشتند، برخورد گردد. باید صبر کرد فرآیند به خاتمه برسد و سازمان بازرسی پایش انجام دهد.

جاوید با تاکید بر اینکه امروز معاون خدمات شهری شهرداری از ایجاد زحمت برای شهروندان عذرخواهی کرد، گفت: بنده نیز از شهروندانی که از زحمت ناشی از ترافیک و یخ زدگی دچار چالش شدند و دیرتر به مقصد رسیدند، عذرخواهی می کنم.

معاون هماهنگی و امور منطقه ها شهرداری تهران با بیان اینکه این گونه نبوده که افراد در محل کار حاضر نبودند یا تقصیر عمدی باشد، توضیح داد: نیروها 48 ساعت آماده باش بودند و شاید یکی از دلایل مسائل ایجاد شده، آماده باش زودهنگام از چهارشنبه بود. نیروها در روز پنجشنبه خسته بودند؛ شاید بهتر بود آماده باش چهارشنبه نسبی و پنجشنبه کامل بود، اما آماده باش زودتر از موعد انجام شد.

جاوید تاکید نمود: وقتی شن پاشی می گردد با تردد خودروها، شن توزیع شده از متن فاصله می گیرد و به حاشیه می رود، به همین علت در پیک ترافیک و اوج احتیاج، اثربخشی نداشت و در ترافیک موثر نبود.

منبع: همشهری آنلاین

به "اتمام حجت معاون شهردار نسبت به بی مسئولیتی در روزهای برفی ، پس از سرانجام بارش ها با مقصران برخورد خواهد شد ، عذرخواهی از شهروندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتمام حجت معاون شهردار نسبت به بی مسئولیتی در روزهای برفی ، پس از سرانجام بارش ها با مقصران برخورد خواهد شد ، عذرخواهی از شهروندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید