اتفاقی عجیب بعد از مراسم عروسی محمدرضا گلزار

به گزارش وبلاگ خانی، با توسعه استفاده از شبکه های اجتماعی و حضور پررنگ سلبریتی ها در فضای مجازی اخبار حاشیه ای و زرد با سرعتی باورنکردنی پربازدید می شوند. بعضی کارشناسان حوزه جامعه شناسی معتقدند دنبال کردن بیش از حد اخبار سلبریتی ها به وسیله اقشار مختلف جامعه نوعی آسیب اجتماعی محسوب می گردد.

اتفاقی عجیب بعد از مراسم عروسی محمدرضا گلزار

به گزارش وبلاگ خانی، هفته گذشته خبر ازدواج ناگهانی محمدرضا گلزار فضای اینترنت ایران را قبضه کرد. خبر به سرعت پخش شد و موج بزرگی از واکنش ها را در پی داشت. واکنش ها متفاوت بود از پیغام های تبریک بازیگران شناخته شده به گلزار تا تصاویر و فیلم های عجیبی از گریه و زاری تا خبر خودکشی هواداران او.

خبر ازدواج گلزار حتی به برنامه های سیاسی تلویزیون نیز کشیده شد. برنامه طنز پاورقی به شدت از واکنش ها به ازدواج محمدرضا گلزار انتقاد کرد.

در ادامه حواشی این ازدواج جنجالی، روایت فیلمبردار این جشن عروسی نیز در نوع خود جالب است.

نکته ای که فیلمبردار مراسم ازدواج محمدرضا گلزار به آن اشاره می نماید، موضوع جدیدی نیست، بارها تصاویر جنجالی از ازدحام مردم برای تماشا بازیگر، ورزشکار یا حتی سیاستمدار محبوبشان منتشر شده است. زیر پوست این خبر ساده اما می تواند پرسش های زیادی نهفته باشد.

وبلاگ خانی پیشتر در گزارشی به آنالیز این موضوع پرداخته است که چرا افکار عمومی شیفته اخبار سلبریتی ها می گردد؟ چرا مردم مدام در حال تعقیب اخبار افراد مشهور و شناخته شده جامعه هستند؟ آیا باید نگران وابستگی بیش از حد افراد جامعه به اخبار سلبریتی ها باشیم و اساساً این توجه یک آسیب جدی اجتماعی محسوب می گردد یا خیر؟

گزارش وبلاگ خانی را اینجا بخوانید.

منبع: فرارو

به "اتفاقی عجیب بعد از مراسم عروسی محمدرضا گلزار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاقی عجیب بعد از مراسم عروسی محمدرضا گلزار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید