پاسخ عجیب پیروانی به جذب مهاجم خارجی برای پرسپولیس

به گزارش وبلاگ خانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس به حضور مهاجم خارجی در این تیم واکنش نشان داد.

پاسخ عجیب پیروانی به جذب مهاجم خارجی برای پرسپولیس

افشین پیروانی در حاشیه کارگاه آموزشی معاونان و سرپرستان تیم های لیگ رجحان گفت: جلسه هماهنگی بنا به دعوت سازمان لیگ برگزار گردید، یکسری از دوستان حضور پیدا کردند و یکسری هم فکر می کنم قوانین را می دانستند و نیامدند. جلسه خوبی بود و بحث های اصلی بود که مدیران باشگاه ها با آن سر و کار دارند. در نهایت جلسه خوبی برگزار گردید و ان شاءالله با مباحثی که مطرح شد فصل خوبی را پیش رو داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که مباحث و قوانین نوی هم در این جلسه مطرح شد؟ گفت: یک بحث نو در مورد داوری و آفساید مطرح شد، یک اندازه قوانین آفساید فرق نموده است که در این جلسه مطرح شد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره موضوع بیانیه نویسی باشگاه ها هم مطرح نمود: بیانیه نویسی چند سالی است که مد شده است و یکسری ها برای اینکه حق شان را بگیرند آغاز به بیانیه نویسی می نمایند. مشکل بیانیه نوشتن نیست، ما اگر تمام مواردی که الزام است را تهیه کنیم و هر بحثی که در فوتبال حرفه ای فیفا و AFC وجود دارد اجرا کنیم، بیانیه نویسی یک اندازه کم می گردد. ببینید ما در کنفرانس خبری مربیان قانون را رعایت نمی کنیم، مسائل سخت افزاری داوری ها و استادیوم ها وجود دارد و یکسری مسائل وجود دارد که باعث می گردد هر تیم و هر شخصی به خودش اجازه بیانیه نویسی می دهد. اگر همه چیز به طور منظم پیش برود این تنش ها هم کم می گردد. من چند روز پیش هم گفتم که حضور در جام جهانی نباید تمام دغدغه ما گردد و باید بیاییم مسائلی که وجود دارد را واقعا پیگیری کنیم.

پیروانی اضافه کرد: یکسری از استادیوم های ما هنوز شرایط میزبانی ندارند و اگر قرار است لیگی پویا داشته باشیم باید کاری انجام دهیم تا دغدغه های ما رفع گردد، به ویژه سال جاری که مربیان و بازیکنان خوب خارجی در لیگ حضور دارند، می توانیم با تعامل بیشتر مسائل را کمتر کرد، تا من نویی به خودم اجازه بیانیه نویسی ندهم. یکی از دلایل بیانیه نویسی قضاوت های اشتباه بود و اگر اشتباهات به حداقل برسد باعث می گردد که هر تیمی به خودش اجازه بیانیه نویسی ندهد. یکسری از موارد مربوط به فدراسیون فوتبال مربوط می گردد و ای کاش یک نماینده تاثیرگذار که قدرت اجرایی داشت در این جلسه حضور داشت. ما الان نمی دانیم چه کسی می خواهد تبلیغات محیطی را اجرا کند، اگر سازمان لیگ مجری است حق باشگاه ها چه می گردد. مورد دیگر بحث حق پخش است، چه کسی باید از حق باشگاه ها در این زمینه دفاع کند، 70 درصد از بخش عایدی باشگاه ها از حق پخش است. اگر می خواهیم فوتبال ما به روز های بهتر برسد خواهش من این است که موضوع حق پخش را پیگیری نمایند و اگر این موضوع حل نگردد تا چند سال آینده فوتبال ما دچار مشکل می گردد و دیگر آن موقع دیر شده است.

وی در واکنش به این موضوع که خیلی از مباحثی که در این جلسات مطرح می گردد، در شرایط حساس به وسیله خیلی از تیم ها قوانین رعایت نمی گردد، گفت: اگر همه قوانین اجرا گردد، این مباحثی هم که امروز مطرح شد اجرا می گردد. منتها اینقدر مسائل وجود دارد که همه چیز تحت تاثیر قرار می گیرد. مسائل خیلی زیاد است که باعث می گردد در مواقعی مباحثی که امروز مطرح شد کمتر لحاظ گردد و خیلی جدی گرفته نگردد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط جذب مهاجم خارجی این تیم توضیح داد: خسته نباشید، خداحافظ!

منبع: فرارو

به "پاسخ عجیب پیروانی به جذب مهاجم خارجی برای پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ عجیب پیروانی به جذب مهاجم خارجی برای پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید