نوید محمد زاده برای 4 میلیون تومان لباس زنانه پوشید

به گزارش وبلاگ خانی، خبرنگاران : نوید محمدزاده بازیگری را نابود کرد.

نوید محمد زاده برای 4 میلیون تومان لباس زنانه پوشید

نوید محمدزاده سوپراستار سینمای ایران است. نوید محمدزاده در تبلیغات هم حضور دارد. بعضی افراد به نوید محمدزاده برای این کار انتقاد کردند. نوید محمدزاده در یک ارتباط تلفنی به این موضوع اشاره نمود. نوید محمدزاده از برخورد افراد بسیار گله کرد و گفت : خیلی افراد به تبلیغات می پردازند ولی خیلی بد است که به ما که رسید همه ایراد گرفتند.

نوید محمدزاده که از این انتقادها شاکی بود، از این که هجمه هایی علیه او ایجاد شده ابراز نارضایتی کرد. او می گوید برای یک تئاتر فقط 4 میلیون دستمزد گرفته است.

این روزها بسیاری بازیگران حتی لیلا حاتمی هم به دنیای تبلیغات روی آورده اند. الهام حمیدی، نیوشا ضیغمی، بهاره رهنما و.. همه مشغول تبلیغات هستند.

تبلیغ نوید محمد زاده

محمد زرین استراتژیست برند نوشت: شخصیت برند سن ایچ به اسم رهبر بازار در قالب آرکتایپ حاکم (Ruler) کاملا قابل تحلیل و ارزیابی است.

کما اینکه شعار معروف سن ایچ و دیگر هیچ که شعار خوب و درستی هم هست، الهام گرفته از شعار برند بنز (the best or nothing) به اسم یک برند با آرکتایپ حاکم قوی می باشد.

اما شخصیت و آرکتایپ نوید محمدزاده به اسم یک بازیگر محبوب نسل جوان - به ویژه نسل معترض به وضع موجود - کاملا نقطه مقابل آرکتایپ حاکم است. آرکتایپ نوید محمدزاده بدون شک درصد بالایی از عاصی یا طغیانگر (Outlaw) دارد و به وضوح صفات یاغی گری در او دیده می گردد.

فارغ از هویت بصری بسیار متضاد این دو برند (سن ایچ با هویت بصری شیک و باپرستیژ و محمدزاده با هویت بصری متفاوت و دور از عرف معمول) هیچ سنخیتی بین این دو برند از منظر صندلی و مخاطب پیدا نمی گردد.

صرفا یک بازیگر؟

به نظر می رسد سن ایچ میخواهد بازار از دست رفته در میان جوانان را صرفا با انتخاب نوید محمدزاده به اسم محبوب جوانان امروزی دوباره به دست بیاورد.

فارغ از اینکه جوانان هوادار محمدزاده عموما اهل ریسک، نوخواهی، گرفتن قدرت از قدرتمندان و حتی عصیانگری و انقلاب هستند و آرکتایپ حاکم سن ایچ کاملا محافظه کار، وابسته به میراث گذشته خود و مشتاق به حفظ قدرت است.

البته نکته جالب این است که سن ایچ در تیزر معرفی نوید محمدزاده به شدت سعی نموده نوع تصاویر، کلام و سبک و لحن همان لیدر بازار و آرکتایپ حاکم را حفظ و با پرستیژ و اصالت رفتار کند. پارادوکسی که به هیچ اسم با شخصیت نوید محمدزاده جور درنمی آید!

گویا دوستان سن ایچ هم به پروپاگاندا و سروصدایی که این همکاری و چهره نوید محمدزاده در تبلیغات به پا خواهد نمود، دل بسته اند که قطعا چنین هم خواهد شد و فروش مقطعی بالایی هم رقم خواهد زد. اما قطعا سردرگمی برند سن ایچ پیش خود و مخاطبانش بیشتر و این اختلال شخصیتی در آینده مضرات زیادی برایش خواهد داشت.

منبع : وقت صبح

منبع: رکنا

به "نوید محمد زاده برای 4 میلیون تومان لباس زنانه پوشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوید محمد زاده برای 4 میلیون تومان لباس زنانه پوشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید