نخستین بیمار کرونایی جهان شناسایی شد؟

به گزارش وبلاگ خانی، یک اشتباه ممکن است نام، آدرس و اطلاعات مربوط به نخستین فردی که احتمالا اولین فرد کرونایی در جهان است لو بدهد.

نخستین بیمار کرونایی جهان شناسایی شد؟

به گزارش وبلاگ خانی به نقل از دیلی میل، سه هفته پیش از آن که دولت پکن رسما بیماری همه گیر کرونا را اعلام کند یک زن 61 ساله مبتلا به کرونا بوده است.

این خطای حیرت انگیز که در صفحه نمایشگر ارسال شده به یک مجله پزشکی چینی نشان داده شده است نشان می دهد که زن 61 ساله ، معروف به بیمار سو حدود یک مایل از آزمایشگاه های اصلی تحقیق در مورد ویروس کرونا در شهر زندگی می کرده است.

وی همچنین نزدیک به ایستگاه خط آهن سریع السیر بود که گمان می رود نقشی اساسی در انتشار ویروس در اطراف شهر 11 میلیون نفری داشته باشد. این سیستم ریلی روزانه یک میلیون نفر را جابجا می کند و بازار معروف خفاش ها و مارها و همچنین، موسسه ویروس شناسی ووهان و یک فرودگاه بین المللی را به هم متصل می کند.

منطقه ای که بیمار سو در آن زندگی می کرد و تحت مداوا قرار گرفت ، بیش از 13 مایل با بازار هوانان فاصله دارد که در ابتدا توسط پکن به عنوان منبع کرونا معرفی گشت.

بیمار دوم در ماه نوامبر به عنوان مردی 62 ساله به نام وانگ ذکر شد که در بیمارستان هانیانگ تحت معالجه بود.

رسانه های مختلف از جمله تایمز این زن را نخستین مورد تایید شده کرونایی در چین معرفی می کنند اما مشخصات او را فاش نکردند، کاری که شاید رسانه های دیگر انجام بدهند.

منبع: جام جم آنلاین

به "نخستین بیمار کرونایی جهان شناسایی شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین بیمار کرونایی جهان شناسایی شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید