معرفی محبوب ترین دیدنی های آمریکای شمالی برای گردشگران

به گزارش وبلاگ خانی، جاذبه های دیدنی آمریکا شمالی بسیار متنوع هستند راهنمای سفر به این کشور می تواند اطلاعات گردشگری زیادی را برای گردشگران ارائه می دهد برای سفر به این منطقه گردشگری از جهان باید کفش آهنی به پا کنید و راهی سفر شوید این کشور دارای جاذبه های بسیار زیادی است و می تواند مورد توجه علاقه مندان باشد. شاید یکی از معروف ترین دیدنی های این منطقه کاخ سفید باشد این کاخ نماد تاریخی و سیاسی مهمی در این کشور است و جاذبه های بسیار زیادی دارد. این کاخ مکان بسیاری از سیاست مداران بوده است که افراد مختلفی در آن حکومت نموده اند و به زندگی های سیاسی این منطقه رسیدگی نموده اند این کاخ دارای بخش های مختلفی است و از جذبه های بسیار زیادی برخوردار می باشد سفر به این کشور دارای هزینه هایی است که باید پیش از سفرتان باید این هزینه ها را محاسبه کنید. این منطقه دارای پل های قدیمی و زیبایی است بسیاری از این پل ها مدرن و شیک هستند و دارای زیبایی های زیادی می باشند از دیگر جاذبه های مهم در این کشور می توان به جاذبه های طبیعی و تاریخی آن اشاره کرد که می توان از این جاذبه ها مشاهده نمود.

معرفی محبوب ترین دیدنی های آمریکای شمالی برای گردشگران

دیدنی های مهم آمریکای شمالی:

اگر از علاقه مندان به پارک های ملی و شناخته شده در دنیا هستید می توانید سفری به این منطقه از آمریکا داشته باشید پارک گراند کانیون با وجود جاذبه های طبیعی خود از مهم ترین پارک های طبیعی به شمار می آید بعلاوه استخر همیلتون از دیگر جاذبه های مهم در این منطقه است و در ادامه این بخش می توانید جاذبه های مهم آن را بشناسید.

مجسمه آزادی آمریکا:

یکی از بهترین منطقه های که می توانید به آن سفر کنید و از سفر خود لذت ببرید. شهر نیویورک می باشد که این مجسمه زیبا در این شهر واقع شده است و به عنوان یکی از بهترین جاذبه های آمریکا محسوب می گردد. این مجسمه زیبا در سال 1886 به وسیله مجسمه ساز فرانسوی به نام بارتولد ساخته شده است و به مناسبت صدمین سالگرد استقلال آمریکا به وسیله دولت فرانسه به این کشور اهدا شده است. مجسمه آزادی از دیدنی های آمریکای شمالی محسوب می گردد و دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. اگر قصد سفر به شهر نیویورک را دارید بازدید از این مجسمه زیبا را از قلم نیاندازید. این مجسمه در ورودی بندرگاه این شهر نصب شده است و سالانه گردشگران زیادی از آن بازدید می نمایند.

پارک ملی یوسمیتی:

این پارک ملی یکی دیگر از دیدنی های آمریکای شمالی است که از لحاظ تفریحی و توریستی دارای رتبه بسیار بالایی می باشد. اگر می خواهید یک روز تفریحی عالی را در کالیفرنیا سپری کنید پارک ملی یوسمیتی یکی از بهترین گزینه ها در طول سفر می باشد. این پارک زیبا و بزرگ دارای دره های زیبا، جنگل و آبشار های فراوانی می باشد که منظره فوق العاده ای را به آمریکا بخشیده است. این پارک سالیان زیادی ست که در فهرست دنیای یونسکو قرار گرفته است و یکی از بهترین پارک های ملی در دنیا می باشد. این پارک دارای قله های گنبدی و دریاچه های کوچک نیز می باشد که می تواند شما را حیرت زده نماید.

تائوس پوبلو:

مکانی تاریخی در قلب نیومکزیکو که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و برای مردم آن به عنوان یک نماد بزرگ شناخته می گردد. بعید است شخصی به این منطقه سفر کند و این مکان تاریخی به او پیشنهاد نگردد. تائوس پوبلو یک بنای خشتی بسیار زیبا است که ریوگراند واقع شده است و سالانه بازدیدنمایندگان زیادی را به سمت خود می کشد. این بنا دارای قربستان و منطقه ها مسکونی می باشد. اگر قصد سفر به نیومکزیکو و بازدید از دیدنی های آمریکای شمالی را دارید این مکان می تواند گزینه مناسبی باشد.

آتشفشان های هاوایی:

یکی دیگر از مهم ترین منطقه های که می توانید به آن سفر کنید و از دیدن آن حیرت زده شوید، بازدید از دو آتشفشان فعال در هاوایی است. مائونا لوا و کیلائو دو آتشفشانی هستند که بازدید از آن می تواند هر گردشگری را مجذوب خود نماید. در این آتشفشان ها همواره جوشش گدازه ها وجود دارد و مدام در حال تغییر می باشند. اگر قصد سفر به هاوایی و بازدید از دیدنی های آمریکای شمالی را دارید پیشنهاد می کنیم حتما به این منطقه سفر کنید. در طول روز مسافران زیادی هستند که به وسیله تورهای گردشگری به هاوایی سفر می نمایند تا بتوانند از این منطقه زیبا بازدید و زیبایی های آن را دیدن نمایند. بعلاوه شما می توانید در این مکان زیبا به ثبت عکس و خاطرات بپردازید.

دانشگاه ویرجینیا:

یکی دیگر از بهترین مکان های دیدنی در آمریکا دانشگاه ویرجینیا می باشد که از اهمیت ویژه برای مردم آن برخوردار است و افراد فرهیخته زیادی که این روزها نام آن ها زبان زد دنیایان می باشد از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند. این مکان زیبا به سبک نئوکلاسیک معماری شده است.

دیدنی های آمریکای شمالی از جذابیت های بسیار زیادی برخوردار است راهنمای سفر به گرینلند نیز می تواند از جذابیت های زیادی برخوردار باشد که در لینک با این جاذبه ها آشنا می شوید. فهرست جاذبه های گردشگری این کشور بسیار زیاد هستند در این کشور می توانید از جاذبه های متنوعی بازدید کنید و به علت وسعت خود دارای شهرهای گوناگونی است که هر یک از این شهرها می تواند مقصد مناسبی برای شما گردشگران باشند.

منبع:آرگا

منبع: دیجیاتور

به "معرفی محبوب ترین دیدنی های آمریکای شمالی برای گردشگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی محبوب ترین دیدنی های آمریکای شمالی برای گردشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید