لغو پرواز تهران، بندرعباس به دلیل بدی هوا

به گزارش وبلاگ خانی، بدی آب و هوا باعث لغو پرواز به سمت بندرعباس شد و علاوه بر این که کل مبلغ بلیت پرواز تهران-بندرعباس به مسافران استرداد می گردد، هزینه سفر زمینی به بندرعباس این مسافران نیز به وسیله هما پرداخت شده است.

لغو پرواز تهران، بندرعباس به دلیل بدی هوا

علیرضا یزدی رئیس شعبه شیراز ایران ایر با بیان این که صبح امروز بر اساس برنامه پرواز تهران-بندرعباس-چابهار از فرودگاه مهرآباد انجام شد گفت:

در بین جهت به علت بدی آب و هوای بندرعباس، برج مراقبت اعلام نمود که هواپیما اجازه فرود در فرودگاه را ندارد.

وی اعلام کرد که همه پروازها به مقصد بندرعباس لغو شده است و خلبان نیز به اجبار جهت پروازی را به سمت شیراز دایورت کرد و در فرودگاه این شهر به زمین نشست.

وی با اشاره به این که هواپیما حدود 45 دقیقه در این فرودگاه هواگیری کرد، اضافه کرد:

پس از این مدت نیز با توجه به این که پروازی به سمت بندرعباس امکان پذیر نبود خلبان تصمیم گرفت مسافران چابهار را به مقصد برساند.

رئیس شعبه شیراز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان این که حدود 100 مسافر این پرواز راهی چابهار و حدود 50 نفر راهی بندرعباس بودند، گفت:

بلیت همه مسافران جهت پروازی تهران-بندرعباس به طور کامل از سوی ایران ایر استرداد می گردد، علاوه بر این هزینه سفر زمینی از شیراز به بندرعباس برای تعدادی از مسافران به وسیله هما پرداخت شده است.

یزدی یادآور شد که حدود 10 نفر از مسافران نیز اعلام نمودند برنامه سفر ما به بندرعباس بهم خورده است و ما را به تهران برگردانید.

وی اعلام کرد که تعدادی از این مسافران با پرواز ساعت 11:35 دقیقه امروز و تعدادی دیگر نیز ساعت 14 با پرواز هواپیمایی آتا به تهران بازگردانده می شوند.

منبع: کجارو / تسنیم

به "لغو پرواز تهران، بندرعباس به دلیل بدی هوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو پرواز تهران، بندرعباس به دلیل بدی هوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید