فصل بعد می خواهیم بین 4 تیم برتر لیگ فوتسال باشیم

به گزارش وبلاگ خانی، خبرنگاران/خراسان رضوی سرمربی چیپس کامل مشهد گفت: مسئولان در فصل گذشته از فرش آرا حمایت نموده بودند اما در این فصل هیچ حمایتی از چیپس کامل و فرش آرا صورت نگرفت.

فصل بعد می خواهیم بین 4 تیم برتر لیگ فوتسال باشیم

محسن جنگی در گفت وگو با وبلاگ خانی در مورد جایگاه چیپس کامل در انتها لیگ برتر فوتسال ایران اظهار کرد: روز نخست که تیم را تحویل گرفتیم، هدف باشگاه حضور در لیگ دسته یک فوتسال بود اما مقرر شد با هدف بقا و ماندگاری در لیگ برتر شرکت کنیم.

وی اضافه نمود: اولین تیمی در لیگ برتر هستیم که تمام بازیکنانش بومی و 11 بازیکن دهه هشتادی داشت. از پنج بازیکنی که جذب کردیم، فقط 2 نفر سابقه بازی در لیگ برتر را داشتند. خدا را شکر می کنم که توانستیم با این جوانان به هدف خود دست یابیم.

سرمربی چیپس کامل توضیح داد: چیپس کامل می توانست نتیجه بهتری در لیگ برتر کسب کند. بازیکنانی مانند محسن باغشنی، محمد پیکان و ناصر حاجی را جذب کردیم تا یاری حال تیم باشند ولی با مصدومیت روبرو شدند. اگر مسئله ای برای این بازیکنان به وجود نمی آمد، قطعا لیگ را با رتبه تک رقمی به انتها می رساندیم.

جنگی یادآور شد: البته سال نخست حضور در لیگ را تجربه کردیم و بسیاری از بازیکنان تا به امروز در لیگ بازی ننموده بودند. با این وجود تصور می کنم باشگاه به تیم ما بابت نتایج مان در این فصل نمره قبولی خواهد داد.

سرمربی چیپس کامل با اشاره به ضعف تیمش در این فصل اضافه نمود: در پست گلری و فاز دفاعی به مشکل خوردیم. بی تجربگی و مصدومیت بازیکنان باعث شد تا عنوان بدترین تیم در فاز دفاعی به نام چیپس کامل ثبت گردد. بعضی استفاده زیاد از پاورپلی را عامل این اتفاق می دانستند اما تکنیک پاورپلی در بعضی بازی ها باعث تغییر نتیجه شد.

وی در مورد برنامه چیپس کامل مشهد برای فصل آینده اعلام نمود: چیپس کامل 100 درصد در فصل آینده حضور خواهد داشت اما در این فصل مسئولان نسبت به چیپس کم لطفی کردند. در این فصل هیچ ارگانی از چیپس کامل حمایت نکرد. فقط مجموعه چیپس کامل و هیات فوتبال خراسان رضوی حامی این تیم بودند. مسئولان شهری و استانی در سال های گذشته به فرش آرا یاری نموده بودند اما در این فصل هیچ یاریی به چیپس کامل و فرش آرا صورت نگرفت.

سرمربی چیپس کامل عنوان نمود: هدفگذاری ما در فصل آینده حضور چیپس کامل در جمع چهار تیم برتر جدول است اما این موضوع همفکری، ساختار هماهنگ و حمایت سایر ارگان ها را نیز می طلبد. چیپس کامل برای حضور در جمع چهار تیم بالای جدول احتیاج به بازیکنانی با سطح بالاتر دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فصل بعد می خواهیم بین 4 تیم برتر لیگ فوتسال باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فصل بعد می خواهیم بین 4 تیم برتر لیگ فوتسال باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید