شاکری: تحویل طرح اصلاح قانون مالیات های مستقیم به هیئت رئیسه مجلس ، در هفته های آینده به این طرح رسیدگی می گردد

به گزارش وبلاگ خانی، عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: طرح اصلاح ماده 54 مکرر قانون مالیات های مستقیم به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تحویل داده شد.

شاکری: تحویل طرح اصلاح قانون مالیات های مستقیم به هیئت رئیسه مجلس ، در هفته های آینده به این طرح رسیدگی می گردد

اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در تبادل نظر با خبرنگار پارلمانی وبلاگ خانی، درباره تحویل طرح اصلاح ماده 54 مکرر قانون مالیات های مستقیم به هیئت رئیسه مجلس اطلاع داد.

وی گفت: امروز برای بخشی از قوانین زمین و مسکن که جزء طرح شامل مالیات بر خانه های خالی بود در طی جلسات متعددی با تعدادی از اعضای کمیسیون مالی مجلس این طرح تدوین و طراحی شد و همچنین تمام اشکالات آن بر طرف شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس بیان داشت: این طرح به صورت خود اظهاری از سوی مستاجرین و مالکین است که به امضای نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسیده و به هیئت رئیسه مجلس تحویل داده شده است و ظرف دو هفته آینده این طرح در صحن علنی مجلس رسیدگی خواهد شد.

شاکری اعلام نمود: این طرح می تواند یک آغاز خوبی برای کاهش قیمت مسکن در سراسر کشور باشد.

به گزارش وبلاگ خانی، ماده 54 مکرر- واحد های مسکونی واقع در شهر های با جمعیت بیش از یکصد هزار نفر که به استناد سامانه ملی املاک و اسکان کشور (موضوع تبصره 7 ماده 169 مکرر این قانون) به عنوان واحد خالی شناسایی می شوند، از سال دوم به بعد مشمول مالیات معادل مالیات بر اجاره به توضیح زیر خواهند شد سال دوم- معادل یک دوم مالیات متعلقه، سال سوم- معادل مالیات متعلقه و سال چهارم و به بعد- معادل یک و نیم برابر مالیات متعلقه.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شاکری: تحویل طرح اصلاح قانون مالیات های مستقیم به هیئت رئیسه مجلس ، در هفته های آینده به این طرح رسیدگی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاکری: تحویل طرح اصلاح قانون مالیات های مستقیم به هیئت رئیسه مجلس ، در هفته های آینده به این طرح رسیدگی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید