تهیه مستند بهشت گمشده ایران ارسباران به وسیله صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی

به گزارش وبلاگ خانی، مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی از تهیه مستند بهشت گمشده ایران ارسباران در راستای معرفی جاذبه های گردشگری استان اطلاع داد.

تهیه مستند بهشت گمشده ایران ارسباران به وسیله صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی

روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده روز چهارشنبه 13 مردادماه 1400، با مرتضی صفری مدیرکل صداوسیمای مرکز استان ملاقات و گفت وگو کرد.

مرتضی صفری مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی در این ملاقات ضمن تقدیر از اقدامات موثر اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در راستای صیانت و حفاظت از مواریث فرهنگی، گفت: با توجه به اینکه استان ما دارای ظرفیت های غنی در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است، لذا معرفی جامع و در خور شان آن امری است که مشارکت همه جانبه دستگاه ها و نهادهای دولتی و خصوصی لازم است.

او ادامه داد: صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی همیشه در کوشش بوده تا با تمرکز بر ظرفیت ها و تهیه برنامه های اختصاصی به معرفی داشته های ارزشمند استان از جمله ابنیه و منطقه ها تاریخی، گردشگری و صنایع دستی بپردازد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی در ادامه برنامه ریزی مستمر را لازمه توسعه فعالیت های مشترک با ادره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اسم کرد و گفت: صداوسیمای مرکز استان با تهیه برنامه های تلویزیونی متنوع از جمله ویژه برنامه های معرفی ظرفیت های هنری و تاریخی شهرستان ها، صنایع دستی و جاذبه های گردشگری و بعلاوه برقراری ارتباط با شبکه های برون مرزی در کوشش است تا صندلی استان در حوزه گردشگری را ارتقا بخشد.

صفری گفت: در این راستا یکی از برنامه های شاخص تهیه شده، مستند بهشت گمشده ایران ارسباران است که در 5 قسمت 30 دقیقه ای به معرفی منطقه ارسباران که یکی از ظرفیت های عظیم گردشگری استان محسوب می گردد، می پردازد، بعلاوه برنامه های تنوع دیگری هم برای معرفی جاذبه های استان در دست اقدام است که با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان محقق خواهد شد.

منبع: توریسم آنلاین

به "تهیه مستند بهشت گمشده ایران ارسباران به وسیله صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهیه مستند بهشت گمشده ایران ارسباران به وسیله صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید