بزرگترین ایراد واتس اپ رسما اصلاح شد! ، عکس

به گزارش وبلاگ خانی، واتس اپ در حال ارائه به روز رسانی برای واتس اپ وب بتا است که نسخه را به 2.2319.9 می رساند. واتس اپ قابلیتی را منتشر می نماید که به کاربران امکان ویرایش پیغام ها را می دهد و برای بعضی از آزمایش کنندگان بتا در دسترس است!

بزرگترین ایراد واتس اپ رسما اصلاح شد! ، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ خانی، برنامه بتا برای واتساپ وب بتا در دسترس است. با استفاده از این برنامه بتا، واتس اپ می خواهد ویژگی های بتا نوی را در اختیار کاربران قرار دهد، پس از ورود به واتس اپ وب بتا، متوجه شدیم که واتس اپ توانایی ویرایش پیغام ها را برای بعضی از آزمایش کنندگان بتا آزاد می نماید!

همانطور که در این اسکرین شات می بینید، عمل ویرایش پیغام ها در نهایت با باز کردن گزینه های منو برای یک پیغام متنی در دسترس است. هنگامی که این گزینه را انتخاب می کنید، از شما خواسته می گردد که پیغام را در یک پنجره نو ویرایش کنید. در صورت فعال بودن این قابلیت برای اکانت واتس اپ شما، حداکثر 15 دقیقه فرصت دارید تا پیغام های خود را در چت ها و گروه های خود ویرایش کنید و امکان ویرایش پیغام ها برای چندین بار وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

ردپای این ستاره خبر از دنیای بیگانه می دهد!/ عکس

چرا عدد 13 نحس است؟

محدودیت ویرایش پیغام ها برای حفظ اصالت مکالمه معین شده است تا کاربران نتوانند پس از مدت ها پیغام را به طور کامل تغییر دهند، زیرا این ویژگی ابزاری است که فقط باید برای تصحیح خطاهای تایپی استفاده گردد. توجه داشته باشید که فقط امکان ویرایش پیغام های متنی وجود دارد و بعضی بهبودها برای ویژگی های ویرایش برنامه ریزی شده است که در آینده منتشر گردد.

امکان ویرایش پیغام ها برای بعضی از آزمایش کنندگان بتا که به برنامه رسمی بتا واتس اپ وب پیوسته اند در دسترس است و در هفته های آینده برای افراد بیشتری نیز عرضه خواهد شد. ما بعلاوه می توانیم تأیید کنیم که این ویژگی به زودی برای برنامه های تلفن همراه منتشر می گردد.

منبع: WABetaInfo

227227

منبع: خبرآنلاین

به "بزرگترین ایراد واتس اپ رسما اصلاح شد! ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین ایراد واتس اپ رسما اصلاح شد! ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید