اقامت در هتل های ارزان قیمت شهر کیوتوی ژاپن، تصاویر

به گزارش وبلاگ خانی، در کیوتو می توان مکان های ارزان، تمیز و راحت در سراسر شهر پیدا کرد. گزینه ها از اتاق های کوچک و تمیز هتل های تجاری با امکانات رفاهی پایه تا هتل های کپسولی با غلاف های خواب فوق مدرن را شامل می گردد. تعدادی از بهترین انتخاب های ممکن را در این مطلب به شما معرفی می کنیم.

اقامت در هتل های ارزان قیمت شهر کیوتوی ژاپن، تصاویر

1. توکیو این کیوتو گوجو کاراسوما

توکیو این (Toyoko Inn) هتل تجاری زنجیره ای بدون تجملات و بسیار محبوب در سراسر ژاپن شناخته می گردد که اتاق هایی باکیفیت همراه با امکانات و تجهیزات مدرن دارد. موقعیت هتل توکیو این کیوتو گوجو-کاراسوما (Toyoko Inn Kyoto Gojo-Karasuma) عالی است و می توان با پای پیاده از آنجا، هم به ایستگاه های متروی شیجو (Shijo) و گوجو (Gojo) و هم به مرکز شهر کیوتو دسترسی پیدا کرد. اتاق های این هتل کوچک اما بسیار تمیز و مناسب هستند و هر آن چه که احتیاج داشته باشید در آن ها مهیا شده است.

2. کپسول یوکان کیوتو

کپسول یوکان کیوتو (Capsule Ryokan Kyoto) اقامتگاه کپسولی مدرن و منحصربه فردی به سبک یوکان های سنتی ژاپن است. این هتل به اندازه 7 دقیقه با پای پیاده از ایستگاه جی آر کیوتو فاصله دارد و سبک قدیمی ژاپنی را با رفاه مدرن درهم آمیخته است. کف پوش های حصیر تاتامی، درهای به سبک سنتی، پرده های چوب نی و تخت های سنتی فوتون (futon) در کنار توالت های مدرن، تلویزیون های تخت و اینترنت با سرعت بالا در این هتل در اختیار مهمانان قرار می گیرند.

3. ماتسوبایا ریوکان

ماتسوبایا ریوکان (Matsubaya Ryokan) یکی از محبوب ترین ریوکان های سبک ژاپنی در کیوتو است. اتاق های به سبک ژاپنی آن در شرایط کیفی خوبی نگهداری شده اند و مجهز به تختخواب های سنتی فوتون، کف پوش های تاتامی و تن پوش یوکاتا (yukata) هستند. این ریوکان به اندازه ده دقیقه پیاده از ایستگاه جی آر کیوتو (JR Kyoto Station) فاصله دارد و اصالت ژاپنی را در اتاق های بازسازی شده آن تجربه خواهید کردو در این ریوکان، اقامتی کاملاً راحت و آسوده خواهید داشت.

4. سوپر هتل شیجو کاواراماچی

یک هتل تجاری بی زرق و برق دیگر سوپر هتل شیجو کاواراماچی (Super Hotel Shijo Kawaramachi) است که به مسافران تکی یا کسانی که به دنبال اقامتگاهی ارزان و مقرون به صرفه در موقعیتی مناسب هستند، پیشنهاد می گردد. این هتل دقیقاً در قلب منطقه اصلی برای خرید در مرکز شهر کیوتو و بسیار نزدیک به منطقه تفریحی تاریخی جیون (Gion) و بازار نیشیکی (Nishiki Market) قرار گرفته است. این هتل تجاری جدید امکانات خوب و جالبی مثل صبحانه رایگان و چشمه آبگرم طبیعی را دارا است.

5. هتل کپسولی ناین اورز

هتل کپسولی ناین اوِرز (9Hours Capsule Hotel) به معنای 9 ساعت، با پالت رنگی مونوکرومیک خود تجسمی از ژاپن مدرن است. غلاف های خواب سفید و قوس دار در دیوار سیاه و تیره، نمایی عجیب به وجود می آورد که جنگ ستارگان را تداعی می نماید و آماده است تا مهمانان را به بُعدی دیگر ببرد. از نظر موقعیت مکانی این هتل مدرن در مرکز شهر کیوتو و در نزدیکی معبد کیومیزو درا (Kiyomizu-dera) واقع است و تنها چهار دقیقه تا ایستگاه کاواراماچی پیاده روی دارد. اتاق ها به سبک مینیمال و مجهز به اینترنت رایگان، پریز برق و حمام جداگانه زنانه و مردانه هستند.

6. هتل سانروت کیوتو

هتل سانروت کیوتو (Hotel Sunroute Kyoto) از نظر بودجه گزینه بسیار مقرون به صرفه ای است که با قدم زدن از منطقه خرید کاواراماچی در مرکز شهر به راحتی می توان به آن دسترسی داشت. این هتل زیر مجموعه شرکت زنجیره ای ژاپنی متخصص در هتل های تجاری لوکس است. اتاق های مدرن و راحت آن نسبت به هتل های تجاری متداول کمی عظیم تر هستند و امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، تلویزیون تخت و مبل تختخواب شو را شامل می شوند.

منبع: گردشبان

به "اقامت در هتل های ارزان قیمت شهر کیوتوی ژاپن، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامت در هتل های ارزان قیمت شهر کیوتوی ژاپن، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید